بیوگرافی همه بازیگران سریال هفت سنگ

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

سریال هفت سنگ تولید سال 1393 به کارگردانی علیرضا بذرافشان بوده و دارای 25 قسمت است این سریال برای اولین بار در سال 1393 از شبکه سه پخش شد و بعد از آن از شبکه های مختلف سیما از جمله آی فیلم بازپخش شد در ادامه به معرفی این سریال همچنین اسامی بازیگران هفت سنگ خواهیم پرداخت.

اسامی بازیگران سریال هفت سنگ

  • مهدی سلطانی در نقش محسن پدیده در همسر لیلا
  • شبنم مقدمی در نقش لیلا (دختر بابانصیر)
  • پرویز پورحسینی در نقش بابا نصیر (پدر روزبه و لیلا)
  • بهنام تشکر در نقش روزبه (پسر بابانصیر)
  • الهام پاوه نژاد در نقش مهری (همسردوم بابانصیر)
  • فرناز رهنما در نقش الهام (همسر روزبه)
  • عزت‌الله مهرآوران در نقش دایی مهری
  • سینا نجات نعمت در نقش پسر دایی مهری
  • مهتاج نجومی در نقش عمه فرصت (خواهر بابانصیر)
  • ارسلان قاسمی در نقش امیر (پسر محسن و لیلا)
  • امیر کاظمی در نقش انوش (دوست امیر)
  • سیما مطلبی
  • امیر غفارمنش در نقش جواد (دوست روزبه)
  • صدرالدین حجازی در نقش استاد شهرزاد (استاد روزبه)
  • حنانه احدی در نقش شادی (دختر محسن و لیلا)
  • پارسا قراخانلو در نقش شاهین (پسر محسن و لیلا)
  • حامد کیازال در نقش حامد (پسر مهری)
  • روژین نفوتی‌نژاد در نقش ماهور (دخترخوانده روزبه و الهام)
  • امیررضا دلاوری در نقش صابر (برادر محسن)
  • افشین نخعی در نقش هادی (همسر سابق مهری)

درباره سریال هفت سنگ

سریال هفت سنگ ساخته آقای علیرضا بذرافشان و مجید مولایی در ژانر کمدی و درام در سال ۹۹ تهیه شد و توانست برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان در سال ۹۳ از شبکه سه سیما به روی آنتن برود این مجموعه تلویزیونی دارای 25 قسمت میباشد که از شبکه آی فیلم بازپخش میشود.

بیوگرافی همه بازیگران سریال هفت سنگ

خلاصه داستان

سریال آمده است که ماجرای زوج ایرانی را به تصویر می‌کشد یا با همدیگر نسبت خانوادگی دارند و هر کدام داستان های متفاوتی از زندگی مشترک خود را در هر قسمت این سریال به نمایش می گذارند ، مجموعه به مسائل روز توجه ویژه‌ای دارد و قصه آنها به گونه ای طراحی شده که بیانگر شرایط روز جامعه میباشد ، و همچنین روابط میان کودکان و نوجوانان و خانواده را به تصویر می کشد.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می‌توان به پرویز پور حسینی در نقش بابا نصیر ،مهدی سلطانی در نقش محسن پدیده ،شبنم مقدمی در نقش لیلا ،بهنام تشکر در نقش روزبه ،الهام پاوه نژاد در نقش مهری ،فرناز رهنما در نقش الهام ،عزت الله مهرآوران در نقش دایی مهری، مهتاج نجومی در نقش عمه فرصت ارسلان قاسمی در نقش امیر، امیر کاظمی در نقش انوش فامیر غفارمنش ،حنانه احدی ،امیررضا دلاوری، افشین نخعی، حامد کیازال را نام برد.

زمان پخش سریال هفت سنگ

بیشتر ببینید : بیوگرافی حامد کیزال بازیگر + اینستاگرام

زمان پخش سریال هفت سنگ

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال هفت سنگ از سه‌شنبه (9 آبان 1402) هر شب ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال هفت سنگ

بیوگرافی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی بازیگر متولد یک شهریور سال 1350 در شیراز است. این بازیگر تحصیلات بازیگری را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذرانده است و در سال 1387 دکترای تئاتر را از دانشگاه آوینیون فرانسه اخذ کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

مهدی سلطانی در سال 1379 ازدواج کرد و در سال 92 صاحب یک دختری به نام روژا شده است. همسر او خانه دار است و او به همسرش در آشپزی و کارهای خانه کمک می کند. تا به حال عکسی از مهدی سلطانی و همسرش منتشر نشده است.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی زادهٔ ۱۳۵۱ ه‍.ش در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی، و دانش‌آموختهٔ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای نمایش ، «خانهٔ کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد، و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را داراست.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۲۰) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در سال ۱۳۴۸ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و از رشته بازیگری در سال ١٣۵۴ فارغ التحصیل شد. او آموزش بازیگری را از سال ۱۳۳۹ در کلاس های شبانه اداره هنرهای دراماتیک آغاز کرد و در سال ۱۳۴۰ نمایش «مرد گل بدهی» را بهمراه فنی زاده و به کارگرانی سمندریان در تلویزیون اجرا کرد. با تشکیل گروه پازارگاد و نمایش های «شش شخصیت در جستجوی نویسنده»، «لئو کادیا»، «مرغ دریایی و آندورا»، را با این گروه به صحنه برد و در سال ۱۳۴۶ دو نمایش «حکومت زمان خان» و «استریپ تیز و کارول» را در اداره تئاتر کار کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد 4 بهمن 1355 در اردبیل ، بازیگر ، صداپیشه و دوبلور است. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و مدتی بعنوان فوتبایست در پست هافبک بود. بهنام تشکر در روستای کله سر از توابع شهرستان نمین در استان اردبیل به دنیا آمد و در همان دوران کودکی بخاطر شغل پدر به بندرانزلی مهاجرت کردند. چهار برادر بنام های بهروز (مجری برنامه خانواده) ، بهرام (کارگردان تئاتر) ، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد .

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سنگ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

در بیوگرافی الهام پاوه نژاد آمده است که او متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران می باشد. پاوه‌نژاد دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ است. از سال او به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۶۹ وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را در تئاتر شروع کرد. اولین کار صحنه وی در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و نخستین بازی کار تصویری او در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که با این فیلم شناخته شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *