بیوگرافی حامد کیازال بازیگر

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر نقش فربد در سریال مسافران

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر نقش فربد در سریال مسافرانرا به همه سوابق ایشان در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حامد کیازال

آقای حامد کیازال در بیست و دومین روز ازدی ماه  سال ۱۳۷۹ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است ، وی دارای یک خواهر کوچک به نام هستی می باشد.

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر

آغاز فعالیت هنری

حامد کیازال از همان دوره کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت و برخلاف بازیگرانی که کلاس های بازیگری را طی می کند وی به صورت کاملاً اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد ، حامد زمانی که خانم قبلی مرضیه برومند کارگردان مشهور ایرانی برای یکی از فیلم هاش تست بازیگری می‌گرفت به صورت کاملا اتفاقی از حامد تست گرفت و زمانی که از او تست گرفتم متوجه شد که وی از استعداد بسیار ویژه‌ای در عرصه بازیگری برخوردار می باشد.

حامد کیازال به سبب استعداد خوب خود توانست نظر مرضیه برومند را به خود جلب کند و اولین آثار هنری خود را در سریال همه بچه های من به ساخته خانم برومند که از شبکه اول سیما پخش می‌شد کسب کند، و بعد از آن توانست در سال ۸۸ در سریال مسافران در نقش فربد ایفای نقش کند و به اوج شهرت برسد.

بازیگر نقش فربد در سریال مسافران

ایشان در سال ۸۸  در سریال مسافران در نقش فربد پسر رامبد جوان بازی کرد و توانست  به اوج شهرت برسد و در این سریال توانست در کنار بازیگران مشهوری همچون حمید لولایی ،سحر دولتشاهی ،نصرالله رادش ،شقایق دهقان تجربه بسیار خوبی را در حرفه بازیگری برای خود رقم بزند

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر

سوابق هنری

از مجموعه فعالبت های  این بازیگر جوان در عرصه بازیگری  میتوان به امین و مینا (خانم مفید)، همه بچه های من (خانم برومند)، مسافرخانه سعادت دو (آقای فربخش)، مسافران (آقای جوان)

بیشتر ببینید: بیوگرافی کاوه آفاق خواننده

و برنامه زنده جمعه ها جمعمون جمعه (آقای حاتمی) را نام برد .

حامدکیازال بازیگر نقش فربد

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *