بیوگرافی کاوه آفاق خواننده

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک + اینستاگرام

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده جوان ایرانی را به همراه سوابق هنری آلبوم های موسیقی و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرام اش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده

آقای کاوه آفاق خواننده جوان ایرانی متولد دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران می باشد، فارغ التحصیل رشته معماری و علوم اجتماعی است.

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده

آغاز فعالیت هنری

آغاز فعالیت رسمی خود را در عرصه موسیقی به طور رسمی از سال ۱۳۸۰ شروع کرد و به عنوان خواننده سبک راک به زبان فارسی و انگلیسی تسلط کامل دارد و علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی ترانه سرایی تنظیم کننده و نوازنده گیتار و همچنین در عرصه بازیگری و نقاشی نیز فعالیت چشمگیری را دارا می باشد.

کاوه اصل این کودکی با توجه به علاقه به حرفه ای موسیقی توانست ساز گیتار را یاد بگیرد و در سن ۱۵ سالگی به نواختن گیتار الکتریک پرداخت و بعد از آن به سبک موسیقی راک علاقمند شد و از سن ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه سرایی پرداخت.

خیلی زود توانست با توجه به علاقه به حرفه‌ای موسیقی اولین گروه رسمی خود را به عنوان پارت تاسیس کند و با اولین اجرای موسیقی زنده خود وقتی فقط ۱۸ سال سن داشت در دانشگاه خیام روی سن نود و سپس بعد از آن توانست با گروهی به نام کاویان در سال ۸۳ ده‌ها اجرا و کنسرت زنده را روی صحنه اجرا کند.

تاسیس گروه راک ایرانی

کاوه خیلی زود توانست در عرصه موسیقی بدرخشد و سرانجام در سال ۸۴ توانست گروه راک ایرانی را تاسیس کند و در سال ۹۰ با دلخوری و جنجال هایی که برایش اتفاق افتاد آن گروه را رها کرد.

از جمله مهمترین آثار وی در عرصه خوانندگی می‌توان به فیلم ها و تئاتر های زیادی اشاره کرد که از جمله دیوانه مسابقه تلویزیونی ضد گلوله سریال تلویزیونی سارق‌روح را نیز نام برد.

ازدواج و همسر

کاوه آفاق مجرد می‌باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

بیوگرافی کاوه آفاق

فعالیت در عرصه بازیگری

آفاق علاوه بعد حرفه موسیقی نیز در حرفه بازیگری فعالیت دارد و در سن ۶۶ سالگی توانست با فیلم پیامبری با ۱۲ درهم نیز جلوی دوربین برود وی همچنین سابقه حضور در تئاتر و فیلم های بسیاری را در کارنامه خود دارد که از جمله می‌توان به فیلمه فیلم سینمایی لامینور ساخته آقای داریوش مهرجویی نیز اشاره کرد.

بیوگرافی کاوه آفاق

از جدیدترین کار هنری وی در عرصه بازیگری می توان به سریال خانه امن که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود اشاره کرد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی نیلوفر کوخانی و همسرش + اینستاگرام 

اینستاگرام

رسمی ایشان به نشانی kavehafagh  فعال می باشد علاقه مندان می توانند تصاویر بیشتر این هنرمند توانا را در صفحه رسمی اینستاگرام او مشاهده کنند.

بیوگرافی کاوه آفاق بازیگر سریال خانه امن

بیوگرافی کاوه آفاق

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *