بیوگرافی علی فریادی استنداپ در عصر جدید +اینستاگرام

بیوگرافی علی فریادی استنداپ کمدین عصر جدید + اینستاگرام

بیوگرافی و اجرای علی فریادی استنداپ در عصر جدید به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

علی فریادی از بهترین استنداپ کمدین ای برنامه عصر جدید میباشد که حالا توانسته دل بسیاری از مردم را به دست اورد او حالا به یکی از چهره های شناخته شده کشورمان تبدیل شده است او که موفق شده در زمینه استنداپ به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل شود امروزه در بسیاری از مراسم های حضور پیدا میکند و کار استنداپ کمدین را انجام میدهد.

بیوگرافی علی فریادی استنداپ

ایشان متولد دهه هفتاد در تبریز است و در رشته پزشکی تحصیل میکند که در سال چهارم دانشگاه است.

بیوگرافی علی فریادی استنداپ در عصر جدید +اینستاگرام

او به دلیل طنازی مورد توجه دوستان و همکلاسی هایش قرار گرفته و تصمیم گرفته که به عنوان کمدین فعالیتش را ادامه بدهد.

فیلم اجرا را در زیر ببینید

علی فرهادی با پایان اجرا شوخی هایش را تمام نکرد و تا آخرین لحظه ای که روی صحنه بود با داوران و موضوعات مختلف شوخی کرد. امیر حسین غیاثی به عنوان مربی استنداپ کمدین امشب برنامه نیز از او حمایت کرد و گفت به رفتن او به مراحل بعدی امیدوار است. خود غیاثی در برنامه خنداننده شو خندوانه جزو فینالیست ها بود و مقام سوم را به دست آورد.

تا کنون سه استنداپ کمدی روی صحنه عصر جدید رفته اند که در مقایسه متن آنها و متن هایی که ایر حسین غیاثی استنداپ می کرد در خندوانه متوجه حضور پررنگ او در تدوین بخش های خنده دار و بامزه اجراها می شوید.

بیوگرافی علی فریادی استنداپ و کمدین در عصر جدید + اینستاگرام

درخشش در مرحله دوم عصر جدید

علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید که روز یکشنبه 4 مرداد پخش شد توانستن بازهم عملکرد درخشانی داشته باشد او دراین مرحله با اجرایی زیبا  و خنده دار اشک داوران را از شدت خنده دراورد و توانست با رای داوران به مرحله رای مردم برود.

فیلم اجرای او در مرحله دوم را در زیر ببینید.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام علی فریادی وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی او است اگر از پیج اصلی وی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید.

شوخی با لباس خاص و طرح‌دار امین حیایی یکی دیگر از واکنش‌ها به برنامه شب گذشته عصر جدید بود. در همین شب، عصر جدید شاهد حضور فردی برای خوانندگی به نام سروش فرهمند بود که پس از اجرا در برنامه ناگهان فالورهای صفحه‌اش در اینستاگرام به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت!

اما علاوه بر او، یک استندآپ کمدی هم با چاشنی کنایه به مدیران و مسئولان اجرا شد؛ این استندآپ‌کمدین که اهل تبریز و دانش‌آموخته رشته پزشکی بود در پاسخ به سوال احسان علیخانی که «آپاندیس در بدن چه‌کار می‌کند؟ گفت: «مثل مدیران هستند؛ اسمش بزرگ است ولی هیچ کاری نمی‌کند!» همچنین در پاسخ به این سوال که «هیپوتالاموس چطور؟» گفت: «آن مثل مردم است، همه کار می‌کند!»

همه ما می‌دانیم که احسان علیخانی نمی‌تواند «فقط مجری» باشد. اما دخالت بی مورد و احساسی او برای سفید کردن رای امین حیایی برای «اجرای ضعیف» علی فریادی آن هم به بهانه بداهه پردازی! خیلی آزاردهنده بود؛ توجیهات و توضیحات اضافی و طرفداری عجیبش. خاصه وقتی خود شرکت کننده می‌گوید این مطالب را برای استندآپ شب یلدا آماده کرده بودم!

مهمتر از این دخالت بی‌مبنا، راهیابی علی فریادی به فینال است! کسی که یک چراغ قرمز داشته، و با ارفاق و رفتار غیرمسئولانه علیخانی، سفید شده، انتخاب نهایی داوران هم می‌شود. این یعنی اراده علیخانی بر نظر داوران سایه انداخته است!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. سلام پیج اصلی علی فریادی
    ali faryadiii@

  2. سلام پیج اصلی دکتر فریادی
    alifaryadiii

    • سلام،یه متن عالی دارم،جهت فینال،،اگه کسی میتونه کمک کنه،با آقای فریادی ارتباط بگیرم،متشکرم

  3. سلام پیج اصلی علی اینه alifaryadiii@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *