ساقی عسگری بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ساقی عسگری و همسرش

بیوگرافی ساقی عسگری بازیگر نقش عطیه در سریال نوشدارو

بیوگرافی ساقی عسگری بازیگر نقش عطیه در سریال نوشدارو از بازیگران قدیمی و باسابقه تئاتر و تلویزیون را به همراه تصاویر شخصی اش و و بازی در سریال نوشدارو را در مجله شبونه بخوانید.

ساقی عسگری بازیگر نقش عطیه در سریال نوشدارو کیست؟ بیوگرافی و عکس ساقی عسگری

بیوگرافی ساقی عسگری

خانم ساقی عسگری از بازیگران ایرانی حرف های سینما و تلویزیون و تئاتر حرفه کاری خود را در زمینه تئاتر شروع کرده و بیش از دو دهه تجربه هنرنمایی در زمینه تئاتر را در کارنامه شخصی خود دارد.

خانواده

ایشان دارای یک خواهر به نام ساجده و یک برادر به نام حسین می باشد.

ساقی عسگری بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ساقی عسگری و همسرش

شروع بازیگری ساقی عسگری

وی  پس از سالها تجربه هنرنمایی روو صحنه  در زمینه تئاتر برای اولین بار تجربه بازی جلوی دوربین را در سریالی به نام نوشدارو در نقش عطیه بدست آورد ، که توانست نظر مخاطبین را به سوی خود جلب کند.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش عطیه در سریال نوشدارو چه کسی است؟

خانم ساقی عسگری در سریال نوشدارو در نقش عطیه به هنرنمایی می‌پردازد وی در خصوص نقش  بیان داشت خوشبختانه سریال بسیار خوبی بود و من هم از نقشم راضی هستم.

ساقی عسگری بازیگر نقش عطی در سریال نوشدارو کیست؟ بیوگرافی و عکس ساقی عسگری

ازدواج ساقی عسگری

زندگی شخصی ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

همچنین ببینید : بیوگرافی و عکس های شخصی رز رضوی

تئاتر

خانم ساقی عسگری  از بازیگران عرصه تئاتر هستند و بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه را داشت در کارنامه شخصی خود داشته‌اند، وی بیان داشت به خاطر سختی هایی که در کار تئاتر به وجود آمد مجبور شد وارد دنیای بازیگری در عرصه فیلم و سریال بشود.

عکس و بیوگرافی ساقي عسکري بازیگر نقش عطيه در سریال نوشدارو

ناپختگی در سریال نوشدار

او اشاره کرد وقتی در سریال نوشدارو بازی می‌کردم متوجه ناپختگی هایی درباره نقش مهم در قسمتهای ارز سکانس‌فیلم شدم که کاملاً بارز بود و خودم توانستم خودم را نقد کنم .

ساقی عسگری بازیگر | بیوگرافی و عکسهای ساقی عسگری و همسرش

ماجرای داستان سریال نوشدارو

سریال نوشدارو درباره شش نفر است که در زمان جنگ در جبهه با همدیگر همسنگر بودند و بعد از جنگ در صنعتی نفت مشغول همکاری می‌شوند اما مشکلات و ماجراهایی براشون اتفاق میافته که داستان نوشدارو به این موضوع اشاره می‌کند که این سریال ۳۰ قسمتی می باشد و بخشی از این سکانس ها در شهر مقدس مشهد گرفته شده و بخشی هم در تهران و چندین شهر دیگر به تصویر برداری شده است .

ساقی عسگری بازیگر عطیه در سریال نوشدارو

از بازیگران سریال نوشدارو می توان به آقای هدایت هاشمی رزرضوی ،سهند جاهدی ،جعفر نامی و امیرعلی نقویان و محبوبه بیات نام برد.

جدیدترین هنرنمایی ساقی عسگری

ایشان در جدیدترین سریال خود در سریالی به نام جشن سر برون به تازگی دوباره بازگشت ویژه‌ای را به تلویزیون داشته و در این سریال  به هنرنمایی پرداختند.

ساقي عسگري

پیج اینستاگرام ساقی عسگری

در اینستاگرام هیچگونه پیج معتبری از ایشان یافت نشد

اگر از پیج اصلی و مورد تایید ایشان اگاهی دارید آن را در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *