بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما + اینستاگرام و عکس جدید

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما + اینستاگرام و عکس جدید

 پریا قاسم خانی در هفدهمین روز از مردادماه 1376 در شهر تهران به دنیا امده است او حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دو هنرمند مشهور سینما و تلویزیون است که البته مدتی پیش طلاق گرفتند.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما +تصاویر خصوصی پریا قاسم خانی دختر پیمان قاسم خانی را در این بخش از بیوگرافی و زندگینامه مجله شبونه مشاهده مینمایید.

بیوگرافی پریا قاسم خانی

پریا قاسمخانی تنها فرزند زوج سابق ، بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی ، متولد سال ۱۳۷۷ است. برخلاف پدر و مادرش وارد عرصه ی سینما نشد و به دنبال علاقه ی خود یعنی موسیقی و آهنگسازی رفته است. با این حال در کودکی تجربه های اندکی در زمینه ی بازیگری داشته، از جمله سریال مرد هزارچهره، ساخته ی مهران مدیری (محصول سال ۸۷) که پیمان قاسمخانی سرپرست نویسندگان آن و بهاره رهنما از بازیگران آن بود.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما + اینستاگرام و عکس جدید

این دختر در سن 8 سالگی برای تحصیل راهی لندن شد و در تحصیلات خود را در این شهر انگستان ادامه داد و در حال حاضر نیز در زمینه موسیقی و آهنگسازی فعالیت میکند و به گفته مادرش از بهترین های موسیقی ایرانی است.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما

این دختر از زمانی مشهور شد که بهاره رهنما در برنامه خندوانه از دلتنگی هایش برای دخترش صحبت کرد و به گریه افتاد و همین باعث شد که خیلی ها مشتاق دیدن عکس های پریا قاسم خانی شوند.

بهاره رهنما مادرش بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی با یک تاجر ازدواج کرد ازدواجی که جنجال بسیار زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد.

گفتنیست که پیمان قاسمخانی نیز مجددا ازدواج کرده است همسر او میترا ابراهیمی نام دارد

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۹، دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

وی در کنار روانشناسی، وارد حرفه مستندسازی و کارگردانی شد و اولین مستند خود را به نام «کامی» به تهیه‌کنندگی پیمان قاسمخانی ساخت.

 ازدواج و همسر پریا قاسم خانی

او در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است و هنوز خبری درباره ازدواجش منتشر نشده است.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما

صحبت های بهاره رهنما درباره دخترش در برنامه خندوانه

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۱۸ تیرماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . رامبد جوان در این برنامه میزبان بهاره رهنما بازیگر طنزپرداز کشورمان بود .

بهاره رهنما بعد از سلام و احوال پرسی با مردم از حال و هوای این روزهایش گفت و ادامه داد :در حال حاضر مشغول درس خواندن برای کنکور دکترا هستم ، تئاتر بازی میکنم ، روزنامه نگاری میکنم ، در دانشگاه درس میدهم و از مادرم مراقبت میکنم…

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما

مدیریت زمان به شیوه بهاره رهنما

انجام این همه کار همزمان باعث تعجب رامبد جوان شد و پرسید چطور اینهه کار را مدیریت میکنید؟ بهاره رهنما گفت :به نظرم بخشی از آن با برنامه ریزی و عمل کردن به برنامه ریزی انجام شده است اما بخش دیگر آن ذاتی است و به خستگی ناپذیر بودن من بازمی گردد .

خیلی از اوقات که پریا دخترم کنار من است از کار کردن خسته میشود و غر میزند که مامان من انرژی و توان شما را ندارم و نمیتوانم .

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما

من در حال حاضر دو لیسانس ( ادبیات و حقوق قضایی ) و دو فوق لیسانس ( ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی ) دارم و میخواهم در کنکور دکترا هم قبول شوم. من همیشه زمان کمی برای کنکور هایم داشتم اما توانستم در آنها موفق شوم و برنامه ریزی به من بیشترین کمک را کرد.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما

عکس های بازیگران زن

رامبد جوان از بهاره رهنما پرسید شما حامی خانم ها هستید که گفت :خیلی ها از دست من شاکی هستند که چرا اینقدر درباره آقایون مینویسی ، درست است که من تا حدودی مدافع حقوق خانم ها هستم اما نه به معنای فمنیسم بودن بلکه همیشه مدافع حقوق خانم هایی هستم که حقشان نادیده گرفته شده است.

بیوگرافی پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما + اینستاگرام و عکس جدید

پیج اینستاگرام

آی دی پیج اینستاگرام ایشان pariaghasemkhani میباشد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. انقدر از پریا قاسمخانی بدم میااااد مخصوصا حالت لباش توی عکسها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *