بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کارن همایونفر

  • تاریخ تولد : 1 فروردین 1347
  • محل تولد : تهران
  • حرفه : آهنگساز
  • همسر : راما دواچی (وکیل دادگستری)
  • فرزندان : امیرماهان و ماهور و ماهنوش
  • تصاویر این صفحه هیچکدام مربوط به همسر آقای همایونفر نمیباشند

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

کارن همایونفر از آهنگسازان و موسیقیدانان حرفه‌ای کشورمان بوده که او را می توان به عنوان یکی از پر افتخار ترین آهنگسازان کشورمان به‌شمار آورد .

آقای کارن‌همایونفر متولد ۱۳۴۷ در تهران بوده و تا به حال توانسته سه بار سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند و همچنین پنج بار تندیس بهترین موسیقی در جشنواره سینمای ایران را دریافت کرده است

همسر و فرزندان

کارن همایونفر آهنگساز متاهل می‌باشد  همسرش سرکار خانم راما دواچی وکیل دادگستری بوده و دارای سه فرزند است.

پسرش امیرماهان همایونفر دانشجوی سال آخر حقوق، و دو دخترش ماهور و ماهنوش همایونفر دانش آموخته دانشگاه موسیقی و نوازنده ویولنسل و ویولن می باشند.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقی دان داور عصر جدید +عکس و اینستاگرام

از کودکی تحصیل در انگلیس و ترکیه

کارن همایونفر زمانی که هر 7 سال سن داشت به کسب آموزش ساز پیانو پرداخت و این ساز را به صورت حرفه‌ای فرا گرفت

سپس تئوری موسیقی را در خانواده اش به صورت حرفه‌ای آموخت بعد از پایان تحصیلاتش در دبیرستان برای ورود به دانشگاه به رشته موسیقی رفت و با قبولی در دانشگاه انگلستان مدرک خود را در رشته موسیقی گرفت.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقی دان داور عصر جدید +عکس و اینستاگرام

کارن همایونفر سپس به مدرسه موسیقی بیلکنت انگلستان رفت و بعد از آن به مدرسه کنسرواتوآز رفت و به صورت حرفه‌ای مفاهیم موسیقی را فرا گرفت و او را می‌توان به عنوان یکی از با سواد ترین موسیقیدانان ایرانی نامید که برای بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی و همچنین خواننده های کشورمان آهنگسازی کرده است.

آقای همایونفر بعد از انگلستان به ترکیه آمد و موسیقی را زیر نظر استادانی همچون هیچ متن شیمشک آن‌ور طوفان آموخت و سپس به آموزش در زمینه اصول هارمونی و تکمیل نوازندگی پیانو پرداخت.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

سوابق

کارن همایونفر در سال ۱۳۹۰ آلبومی به نام سرانجام که متشکل از بسیاری از آهنگ های او بود را روانه بازار کرد و در سال ۱۳۹۲ آلبوم گذشته حال استمراری شامل موسیقی متن سریالهای سفر سبز و حلقه سبز و برخی از فیلم های سینمایی را منتشر کرد.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقی دان داور عصر جدید +عکس و اینستاگرام

داور مسابقه عصر جدید

آقای کارن همایونفر در سال ۱۴۰۰ به عنوان داور مسابقه عصر جدید حاضر شد و به جای آریا عظیمی نژاد کار داوری در عصر جدید را بر عهده گرفت.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز داور عصر جدید+عکس و اینستاگرام

همایونفر همچنین موسیقی فیلم‌های بادیگارد و به وقت شام را به صورت جداگانه منتشر کرده‌است.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

او در مصاحبه با برنامه تلویزیونی هفت به این نکته اشاره داشت که نامش یک نام ایرانی برگرفته از شاهنامه فردوسی است و تلفظ صحیح آن کارَن می‌باشد. اما همچنان تلفظ رایج نام او کارِن است و صفحهٔ شخصی او در اینستاگرام نیز با همین تلفظ نامگذاری شده‌است.

به دلیل اسم خاص همایونفر بعضی به اشتباه او را از ارامنهٔ ایران دانسته‌اند که خود او این مسئله را تکذیب کرده‌است.

اطلاعات پس‌زمینه
نام شناسنامه‌ای کارن همایونفر
زاده ۱۳۴۷ (۵۳ سال)
ژانر موسیقی فیلم
موسیقی کلاسیک
موسیقی پاپ
ساز(ها) پیانو
اعضای کنونی کانون آهنگسازان سینمای ایران
سازهای اصلی
پیانو
جایزه(ها)
  • سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر(۳بار)
  • تندیس زرین جشن سینمای ایران(۵بار)

پیج اینستاگرام karenhomayounfar

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقی دان داور عصر جدید +عکس و اینستاگرام

گلایه و انتقاد از قلب یخی

کارن همایونفر که از جمله آهنگسازان خوشنام و باسابقه موسیقی فیلم است در گفت وگویی با خبرگزاری مهر گفت: من تنها چهار قسمت نخست از مجموعه “قلب یخی” را آهنگسازی کرده‌ام و مدت‌ها پیش از کار خود در این مجموعه استعفا کردم، اما در نهایت تاسف همچنان در قسمت‌های بعدی نیز از نام من در تیتراژ استفاده شد.

وی افزود: به دعوت محمدحسین لطیفی، حاضر به همکاری با سریال “قلب یخی” برای نمایش در شبکه خانگی شدم. با توجه به داستان، تم اولیه موسیقی این سریال را ساختم و برای سه قسمت آغازین این مجموعه آهنگسازی کردم و در اختیار علاقه‌مندان این سریال قرار دادم.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

وی در ادامه افزود: اما از قسمت چهارم به بعد به دلیل مشکلات موجود در تولید نظیر عدم مدیریت صحیح، بدقولی‌های مالی و مسائلی دیگر، همکاری با این مجموعه را قطع کردم. در ادامه تهیه‌کننده، برخی از موسیقی‌های دیگر مرا که به این مجموعه هیچ ربطی نداشت را به عنوان کار من برای این مجموعه معرفی کرد. در نتیجه در تیتراژ، نام من همچنان به عنوان آهنگساز مطرح شد.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز داور عصر جدید+عکس و اینستاگرام

این آهنگساز افزود: پس از تذکرهای مکرر از قسمت هشتم به بعد این سریال، رسما در رسانه‌ها اعلام کردم که من از این پروژه استعفا داده‌ام و معترض هم شدم که ادامه این روند به معنی سوء‌استفاده از نام یک هنرمند است.

همایونفر در پاسخ به چرایی قطع همکاری با سریال “قلب یخی” گفت: برای ساخت موسیقی این سریال، با توجه به فضای دلهره‌ای که در داستان جاری بود، تصمیم گرفتم موسیقی‌ای از جنس داستان بسازم. اما متوجه شدم در میان موسیقی‌ای که من ساخته بودم، صدای مازیار فلاحی و محسن یگانه گذاشته شده‌است. این اقدام تهیه‌کننده تنها به منظور بالارفتن فروش سریال‌ها بود که متاسفانه بدون مشورت با من انجام شده بود. به همین دلیل ترجیح دادم با کل پروژه خداحافظی کنم.

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و همسرش و فرزندان +عکس و اینستاگرام

واکنش به امضا نکردن صدای آبان 96

این هنرمند و آهنگساز کشور در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشته است:

«1 ــ ابتدا از تمام همکاران سینمایی و موسیقی‌ام عذرخواهی می‌کنم. عکس هم تزئینی است و هیچ مناسبتی ندارد!

2 ــ بیانیه آبان را امضا نکردم. برای اعتراض نیازی برای لابه‌لای جمع قاطی شدن ندارم. از این بیانیه‌ها هزار‌تا دیده‌ام مخصوصاً دم انتخابات.

3 ــ الحمدلله مسائل مالیاتی حل شد و بده‌بستان و زور‌آزمایی فرهنگ و قدرت به سرانجام رسید، خدا را شکر. ما که درآمدی نداشتیم حاضر بودیم مالیات هم بدهیم در سال مگر چقدر درآمد داریم کل در‌آمد یک سال من اندازه‌ یک شب دورهمی‌تان نمی‌شود. خوش به حال دوستانی که برای هر کار دستمزدشان چند میلیارد است، خدا بیشتر کند، ان‌شاءالله!

4 ــ البته که روزگار سیاه است و همه غمگین، فقط سؤال این است تمام این مدت که پست‌ها و استوری‌ها به تبلیغات و جشن تولد و آلودگی هوا گذشت حالا که خود تلویزیون و همه شروع به اعتراض کردند ناگهان آبان سیاه ایران مد شد؟ چرا ایران را سیاه می‌کنیم؟ سیاه خود ماییم، سیاه‌کار خود ماییم. دولت‌ها می‌روند و می‌آیند چیزی که عوض نمی‌شود حال مردم است. خدا را شکر شخصاً تا به حال به کسی رأی ندادم. آنها که دادند و خود را هم جر دادند الآن بیانیه می‌نویسند؟! عجباً. عزیز، سیاه‌کار خود ماییم.

5 ــ در صفحه‌ات اعتراض می‌کنی اما یک و نیم میلیارد دستمزد برای ده روز می‌گیری و الآن هم از دست شوخی زشت شهروند البرزی با کودکی که در سطل زباله انداختند گله می‌کنی؟ الآن آن شهروند را دستگیر کردند احتمالاً کارش با کرام الکاتبین است، نمی‌خواهید کمپین برای آزادی‌اش ترتیب دهید؟

هموطن عزیزم، سیاه خود ماییم، سیاه‌کار خود ماییم که در زندگی روزمره در رفتار اجتماعی، در حفظ حق شهروندی دیگران یک لحظه هم با خودمان روراست نیستیم. این اعتراضات و بیانیه‌های ظاهری و عوام‌فریب لیاقت خودمان است.

اعتراض مدنی مختص جوامع مدنی‌ است. اعتراض مدنی در توتالیتاریزم یعنی بده‌بستان که در غیر این‌صورت اصلاً اجازه نخواهند داد نفس بکشی.

دوست عزیزی که همزمان هم با ایران اینترنشنال و «من‌و تو» مصاحبه می‌کنی بعدش هم با تلویزیون داخل، دوازده میلیارد با شهرداری قرارداد می‌بندی، حق نداری بیانیه در مورد مردم بدهی.

ایران اگر سیاه است تو سپیدش کن. شما که عاشق کلید بودی احتمالاً اکنون فهمیده‌ای سوراخ کلید کجا بود. دقیقاً کجا بود؟

ایران اگر سراسر سیاه و ویران شود باز مردم اینجا هستند شما که پاسپورتت آماده‌ است برو. اینجا هوا هم نباشد من خفگی را با جان می‌پذیرم.

جداگانه می‌نویسم بی هیچ همراهی که اگر گناهی، جرمی مرتکب شده‌ام خدای نکرده شخص دیگری با من مجازات نشود.»

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز داور عصر جدید+عکس و اینستاگرام بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز داور عصر جدید+عکس و اینستاگرام بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقی دان داور عصر جدید +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. محمد صالحی

    ایشون در داوری عصر جدید فاجعه هستند آقای عظیم نژاد واقعا سخت گیر بودند و سختگیری علمی داشتند ولی کارن عقده ای است جاهایی سخت گیری بیمورد داره و جاهایی الکی سفید میده حال آدم را از عصر جدید به هم میریزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *