بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +عکس لو رفته

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش کیست +عکس لو رفته

تاریخ انتشار 29 آبان 1400 – Study time 4 minutes

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +اینستاگرام و سوابق سیاسی او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کامالا هریس

یکی از چهره های مطرح آمریکایی بوده که در عرصه سیاست فعالیت میکند وی در ۲۲ اکتبر ۱۹۶۴ به دنیا آمده است و در حال حاضر به عنوان معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا فعالیت می کند

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +عکس لو رفته

اولین زن سیاهپوست آمریکایی بوده که به عنوان معاون ریاست جمهوری مشغول به کار است او در سال ۲۰۱۷ فعالیت سیاسی خود را به صورت رسمی به عنوان سناتور آغاز کرد و از اعضای حزب دموکرات می‌باشد

هریس در کالیفرنیا به دنیا آمده است مادرش زیست‌شناس بود و در زمینه سرطان پستان تحقیقات انجام می داد

از کودکی تا کنون

زمانی که ۱۹ سال سن داشت از هندوستان به آمریکا آمد و به عنوان دانشجوی رشته تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل پرداخت در سال ۱۹۶۴ موفق شد که مدرک phd خود را دریافت کند و در سال ۱۹۶۶ توانست که پی اج دی اقتصادی را دریافت کند او با خواهر کوچکش مایا در کالیفرنیا زندگی می کند

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +عکس لو رفته

کامالا هریس زمانی که ۷ سال سن داشت پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفتند و با خواهرش به تنهایی زندگی می کرد با توجه به قوانین سفت و سختی که برای سیاه پوستان آمریکایی در نظر گرفته بودند او نمی توانست که با پدر بزرگ خود دیدار کند

همچنین ببینید:

بیوگرافی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش +سوابقبیوگرافی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش

همسر و فرزندان کامالا هریس

همسرش داگلاس یکی از وکلای آمریکایی می باشد که در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند همسرش قبلاً یک ازدواج ناموفق داشته که حاصل آن دو فرزند می باشد و هریس نامادری این دو فرزند نیز می باشد.

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +اینستاگرام

هریس عضو کلیسای بپتیست سوم سان فرانسیسکو، از جماعت‌های کلیساهای بپتیست آمریکایی است

خواهر هریس تحلیلگر سیاسی شبکه ام اس ان بی سی و شوهرخواهر هریس، تونی وست مدیرکل حقوقی اوبر و از مقامات ارشد سابق وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا است. خواهرزاده او مینا هریس کمپین کنش زنان شگفت‌انگیز و رئیس سابق استراتژی و رهبری در اوبر است.

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +اینستاگرام

دادستان ناحیه‌ای سان فرانسیسکو

در دوره ای که هریس دادستان ناحیه ای سان فرانسیسکو بود نرخ محکومیت‌ها به خاطر جنایت از ۵۲٪ در سال ۲۰۰۳ به ۶۷٪ در سال ۲۰۰۶ افزایش یافت که بیشترین میزان در طول یک دهه بود، نرخ محکومیت‌ها برای قتل ۸۵٪ بود و محکومیت‌ها برای قاچاقچیان مواد مخدر از ۵۶٪ به ۷۴٪ افزایش یافت. این آمار تنها نشان دهندهٔ محکومیت‌ها در محاکمه هاست در حالی که هریس بسیاری از پرونده‌ها را با توافق از طریق اقرار به جرم مختومه کرد او پس از در دست گرفتن این منصب علاقه خاصی به کم کردن بار پرونده‌های قتل از دوره قبلی داشت.

اینستاگرام kamalaharris

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +اینستاگرام

رئیس جمهور موقت

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که قرار است امروز به بیمارستان «والتر رید» برای انجام معاینات پزشکی منتقل شود، قدرت را به طور موقت به «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا منتقل خواهد کرد.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که این انتقال قدرت به طور موقت و در جریان انجام معاینات پزشکی بایدن خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی است که بایدن در طول انجام معاینات پزشکی بیهوش خواهد شد.

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن قرار است صبح امروز (به وقت محلی واشنگتن دی سی) به بیمارستان «والتر رید» رجوع کند.

ساکی در توییتری در این باره نوشت: «امروز صبح رئیس‌جمهور به منظور (انجام) یک معاینه فیزیکی معمول به مرکز درمانی والتر رید خواهد رفت».

سخنگوی کاخ سفید توضیحات بیشتری درباره رجوع بایدن ۷۸ ساله به این بیمارستان نظامی وابسته به پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) ارائه نداد.

بیارستان والتر رید همان بیمارستانی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از ابتلا به ویروس کرونا، به این مرکز درمانی رفت و در آن مداوا شد.

از زمانی که جو بایدن رسما وارد کارزار مقدماتی حزب دموکرات برای رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شد، به دلیل گاف‌های مکررش گمانه‌زنی‌های زیادی درباره وضعیت سلامت جسمی و ذهنی او شده است.

رسانه‌ای شدن رجوع بایدن به بیمارستان والتر رید در شرایطی انجام شده که روز گذشته نتایج یک نظرسنجی جدید از دغدغه‌ اکثریت آمریکایی‌‍‌ها درباره وضعیت جسمی بایدن حکایت دارد.

نظرسنجی «پالتیکو/مورنینگ کانسالت» نشان داد، تنها ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند بایدن از سلامتی خوبی برخوردار است و ۴۶ درصد فکر می‌کنند او از نظر روانی وضعیت مناسبی دارد .

بیوگرافی کامالا هریس معاون بایدن و همسرش +اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *