بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد

بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد +اینستاگرام

بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد را در ادامه این بخش ا مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کمیل نظافتی طلبه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به اقدام انسان دوستانه و فداکارانه، حجت الاسلام کمیل نظافتی، طلبه فداکار بابلی در اهدا کلیه خود به یک کودک بیمار اظهار کرد: این اقدام بازتاب های بسیاری در داخل و خارج کشور داشت.

بیوگرافی حجت الاسلام کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد

وی با بیان این مطلب که این اقدام سراسر اخلاص، آنطور که باید توسط رسانه های کشور به ویژه صدا و سیما پوشش داده نشد، افزود: وقتی خبر تراشیدن موهای سر یک معلم مریوانی را به خاطر دلداری از شاگرد سرطانی اش شنیدیم خوشحال شدیم و خوشحالی مضاعف ما وقتی بود که صداو سیما به این مسئله پرداخت.

عکس کمیل نظافتی طلبه آملی و همسرش

حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر، با اشاره به اقدام فداکارانه این طلبه بابلی گفت: کاری که این طلبه انجام داد، امری نیست که هر کسی آنرا انجام دهد، اما این واقعه آنطور که باید توسط صدا وسیما به اطلاع مردم نوع‌دوست و عاطفی ایران اسلامی نرسید و این گلایه هم چنان باقی است.

حجت الاسلام کمیل نظافتی طلبه اهدای کلیه اینستاگرام

وی با تاکید براینکه در مقابل این امر توقع ما از نهادهای حوزوی هم بسیار بود، عنوان کرد: امروز بعد از گذشت چند ماه از اقدام این طلبه دلسوز ، موج و حمایت های جهانی را شاهد هستیم که وی با قاطعیت به همه آنها ” نه” گفته است؛ این طلبه می گوید؛ کارش برای خدا بوده و برای مادیات کاری انجام نداده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی آیت الله عباس تبريزيان

به گفته این استاد حوزه ، هم اکنون چندین موسسه بشردوستانه اروپایی و آمریکایی، پیشنهاد مبالغ هنگفتی به این طلبه را داده اند، ولی حجت الاسلام کمیل نظافتی هیچ کدام را نپذیرفته است.

بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه دادبیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد

مدیر حوزه بابل، خاطرنشان کرد: بی‌اعتنایی حجت‌الاسلام کمیل نظافتی به رسانه های غربی سبب شد تا یک رسانه آمریکایی با تولید یک مستند به بیان این واقعه البته به صورت متفاوت بپردازد.

وی عنوان کرد: مستند این رسانه آمریکایی کاملاً داستان زندگی شیخ کمیل است؛ جوانی در بابل که کلیه خود را به کودکی اهدا می کند، اما در فیلم اهدا کننده کلیه را یک پزشک معرفی کرده اند! نه یک طلبه!؛ در چنین شرایطی قطعا دلجویی بزرگان دینی و مسئولان حوزوی از این طلبه فداکار، سبب گسترش چنین اقدامات خدا پسندانه ای در کشور می شود.

بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد

اواخر سال گذشته حجت الاسلام کمیل نظافتی طلبه پایه هشتم حوزه علمیه بابل‌، کلیه خود را در اقدامی خیرخواهانه به یک کودک بیماری که پدر و مادر او برای مداوای آن به بن‌بست رسیده بودند اهداکرد.

بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد بیوگرافی کمیل نظافتی روحانی (آخوندی) که کلیه اش را هدیه داد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *