بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی کوثر عباسی رقصنده و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

تاریخ انتشار 25 مهر 1400 – Study time 6 minutes

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق و تصاویر و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این مطلب اختصاصی سایت شبونه میباشد

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی کوثر عباسی

وی متولد 1363 در بندرماهشهر (خوزستان) میباشد او در 15 سالگی برای تحصیل راهی هندوستان شد و سپس به مالزی رفت و بیش از 20 سال است که در زمین یوگا فعالیت میکند

کوثر عباسی از ورزشکاران ایرانی بوده که در زمینه ورزش یوگا فعالیت میکند و در مالزی دارای کلاس های رقص و ورزش میباشد او شاگردان زیادی داشته و که اکثر انها خارجی میباشد.

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق

سوابق

او در دهه هشتاد از کشور خارج شد و به مالزی رفت و در حال حاضر درهمین کشور زندگی میکند و شاگردان زیادی دارد.

او همچنین در مراسم جشن های ملی کشورهای مختلف دعوت میشود و اجرا های رقص برگزار مکند مراسمی مثل جشن های ملی هندوستان و تاجیکستان و …. از او دعوت به عمل می آید و با تیم خود در این مراسم شرکت میکند و اجراهای نمایش انجام میدهد.

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق

مخالفت پدر و مادر

او علارغم مخالفت خانواده اش به ورزش یوگا و رقص رفت و خیلی زود توانست به شهرت برسد و با تاسیس کلاس های ورزشی شاگردان زیادی به دست اورد.

او در هندوستان زبان های هندی و انگلیسی را اموخت

کوثر عباسی که رویای یک «رقصنده حرفه‌ای» شدن را در سر داشت، بعد از یک «درگیری پیچیده» با پدر و مادرش که مخالف این “رویا” بودند، به بهانه‌ی تحصیل به هند می‌رود. جایی که در آن موفق می‌شود جوایز متعددی را در فستیوال‌های رقص به دست بیاورد. او سپس در سال ۲۰۱۰ به مالزی می‌رود و در آن‌جا موفق به کسب نخستین جایزه‌‌اش در یک رقابت بین‌المللی می‌شود.

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش +عکس و سوابق

بعد از انتشار اخبار و ویدئوهایش بود که کوثر تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان پناه‌جو به کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل در مالزی معرفی کند.

کوثر عباسی ، زاده بندر ماهشهر خوزستان، که از چهار سالگی به رقص علاقه داشت و می رقصید از ۱۹ سالگی ایران را به قصد تحصیل و دکتر شدن ترک کرد و به هند رفت و این شروع یک زندگی تازه در جامعه ای متفاوت بود .

خانواده

وی می گوید پدرم بسیار علاقمند بودند که من دکتر شوم و من در 19 سالگی به بهانه دکتر شدن ایران را ترک کردم و به هند رفتم و پس از 2 سال در یک مکالمه ی تلفنی به درم گفتم من نه می خوام دکتر بشوم و نه خواهم شد … من می خواهم یک رقصنده بشوم و پدرم بعد از یک مکث طولانی گفتند اگر شما دخترها بتوانید حقتان را از پدرتان بگیرید جهان جای بهتری خواهد شد .

این جوان پر انرژی و با استعداد در کنار تحصیل با دیدن دنیای جدید به سمت هنر مورد علاقه اش سوق داده شد و برای اولین بار در کلاس رقص شروع به آموزش کرد. خانم عباسی به یوگا بسیار علاقمند می باشد و معتقد است یک رفصنده خوب باید یوگا انجام دهد .

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام و سوابق

دیگر فعالیت های کوثر عباسی

کوثر عباسی چند سالی است که به امریکا رفته و با آقای هوشنگ توزیع در فیلم زندگینامه فریدون فرخزاد بنام شاعر نقره ای همکاری نموده است.

کوثر عباسی در هندوستان با رقصنده های هندی همکاری کرده و شهرت یاقت و سپس به مالزی رفته و با رقصنده های زاپنی و مالزی همکاری نموده است .

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام و سوابق

کوثر همیشه رویای یک رقصنده حرفه‌ای شدن را در سر داشت، اما با مخالفت پدر و مادرش روبرو شد، پدر و مادرش دوست داشتند که او دکتر شود و رقص را به صورت تفریحی انجام دهد، اما کوثر تصمیمش را گرفته بود و براب همین به بهانه تحصیل راهی مالزی شد.

۷ سال بعد از کار حرفه ای در رشته رقص، در نهایت پدر و مادرش با شغل او کنار آمدند.

کوثر عباسی در نهایت به بهانه تحصیل در رشته پزشکی از ایران به هند مهاجرت می‌کند. ولی در آنجا به تحصیل رشته پزشکی نمی پردازد و به دنبال رویای خود می رود. وقتی که ویدیوها و اخبار او پخش می‌شود و مشهور می گردد با پدرش تماس میگیرد. و به او می گوید پدر من نمی خواهم دکتر بشم و نخواهم شد من می خواهم یک رقصنده شوم. کوثر عباسی می گوید پدرم بعد از یک مکث طولانی گفت اگر شما دخترها بتوانید حق تان را از پدرتان بگیرید جهان جای بهتری خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خانم هنرمندی هست و کارهاشون حرفه ای موفق باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *