بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی یونا تدین بازیگر

یونا تدین بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 23 اسفند 1388 در تهران میباشد و با نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 1 به شهرت رسید او از پنج سالگی بازیگری را آغاز کرده است اولین تجربه حرفه ای او در سینما بود که در فیلم سینمایی دهلیز بازی کرد فیلمی که در سال 1398 توسط بهروز شعیبی کارگردانی شد اما در سریال بچه مهندس به شهرت رسید.

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام

یونا تدین از بازیگران با استعداد کشورمان بوده که خیلی خوب توانست به صورت مستمر در این سینما و تلویزیون فعالیت داشته باشد و از بازیگران فعال به شما میگید او در سالهای اخیر فیلمها و سریالهای زیادی بازی کرده است اما شهرت خود را مدیون سریال بچه مهندس و نقش کودکی جواد جوادی میباشد او موفق شده حالا به عنوان یک بازیگر پرکار نام خودش را ثبت کند.

زندگی شخصی یونا تدین بازیگر خردسال

یونا تدین بازیگر پسر خردسال ایرانی در 23 اسفند ماه سال 1388 در تهران به دنیا آمده و از پنج سالگی وارد عرصه بازیگری شده است .

بیوگرافی یونا تدین بازیگر نقش جواد در بچه مهندس

یونا تاکنون در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده است .
او اولین بازی خود را در فیلم سینمایی دهلیز انجام داد که بسیار بازی خوب و قابل قبولی را عرضه کرد .
همین نقش آفرینی خاص و مسلط او باعث شد تا به سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان نیز دعوت شود و در آن حضور داشته باشد .

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

عکس شخصی یونا تدین بازیگر نقش جواد

جدیدترین نقشی که بازی کرده یونا مجموعه تلویزیونی بچه مهندس که سریال به مناسبت ماه مبارک رمضان در سال ۹۷ برای شبکه دو تهیه و تولید شده است در این سریال نقش جواد پسر بچه عینکی را بازی می‌کند .

 

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

عکس یونا تدین در سریال گسل

او در این سریال نقش اول را و شخصیت اصلی را بازی می‌کند که قرار است در سه دوره از زندگی نوزادی کودکی و بزرگسالی نقش‌آفرینی کند .

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

عکس یونا تدین بازیگر نقش جواد در بچه مهندس

یونا مانند هر کودک دیگر عاشق بازی و تفریح است و از جمله علاقه‌مندی‌های به عاشق موسیقی و نواختن پیانو می باشد .

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسالعکس های اینستاگرام یونا تدین بازیگر خردسال

او در حال آموختن پیانو و نواختن آن است و از سازهای مورد علاقه وی می باشد .

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

اینستاگرام یونا تدین : Instagram /

Youna..tadayon
آدرس پیج اصلی یونا تدین

این بازیگر خردسال بسیار باهوش است و تا کنون در نمایشگاه های روباتیک زیادی حضور داشته و انواع وسایل و لوازم در این مایشگاه ساخته و در معرض دید گذاشته است.

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال + عکس جواد در بچه مهندس

افتخارات

یونا تدین نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم قصر شیرین می باشد.

یونا تدین به همراه نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی تندیس ویژه بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را برای سریال بچه مهندس کسب نمود.

بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی یونا تدین بازیگر خردسال و پدر و مادرش +عکس و پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سیدمحمدرضا موسوی

    سلام صفحه اینستاگرام یونا جون غیرفعال شده. آیدی درج شده در این صفحه سایت هم صحیح نمیباشد. موسوی هستم. مدیر فن پیج یوناجون در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *