بی حجابی پانته آ بهرام کار دستش داد +عکس

بی حجابی پانته آ بهرام کار دستش داد +عکس

پانته آ بهرام بازیگر سرشناس سینما که این‌ روزها سریال پوست شیر با بازی او در شبکه نمایش خانگی پخش میشود در واکنش به اظهارات ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما به صورت بدون حجاب ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که جنجال فراوانی را به وجود آورده است.

بی حجابی پانته آ بهرام کار دستش داد +عکس

بعد از اینکه ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت اظهار داشت زنان بازیگر یائسگی خود را به گردن جمهوری اسلامی می اندازند واکنش های زیادی را به دنبال داشت که پانته آ بهرام یکی از این افراد بود که در ویدیوی به اظهارات ابوالقاسم طالبی واکنش نشان داد.

حالا اینکه حضور بدون حجاب او در فضای مجازی می تواند باعث ممنوع التصویری او شود با توجه به اینکه پانته آ بهرام از بازیگران سرشناس سینما می باشد بدون شک این اقدامش باعث می شود که در عرصه بازیگری با مشکلاتی روبرو شود.

پانته آ بهرام از بازیگران قدیمی تلویزیون و سینما می باشد او سالها در عرصه بازیگری فعالیت دارد و با فیلم سینمایی غوغا به شهرت رسید و سپس در سریال زیر هشت موفق شد گام مهمی را در بازیگری بردارد.

سریال های عاشقانه و پوست شیر از کارهای مهم ااو بود که در شبکه نمایش خانگی بازی کرده است.

او در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد. او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *