تاریخ دقیق روز خیاط و خیاط و روز جهانی خیاط سال 99 و 1400

تاریخ دقیق روز خیاط و خیاط و روز جهانی خیاط سال 1400 و 1401

تاریخ دقیق روز خیاط و خیاط و روز جهانی خیاط سال 1400 و 1401 را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

این روز برای گرامیداشت اختراع چرخ خیاطی در قرن نوزدهم اعلام و جشن گرفته می شود. این روز همچنین عمدتاً به متخصصان و متخصصان خیاطی اختصاص دارد که سخت تلاش می کنند تا مطمئن شوند که ما بهترین لباس را پوشیده ایم. یک خیاط ماهر می تواند برای هر مراسمی تناسب مناسبی برای لباس های شما ایجاد کند و هر لباس راحتی را زیباتر و جذاب تر کند.

خیاطی از حرفه های بسیار مهم با قدمت بسیار زیاد است و با پیداش تمدن در بین انسان این حرفه توانست ابداع شود و برای پوشش انسان ها تلاش کند.

تاریخ دقیق روز خیاط و خیاط و روز جهانی خیاط سال 99 و 1400

بدون شک هر شخص به خیاطی مراجعه کرده است و این نشان دهنده اهمیت این حرفه برای انسان ها است خیاطی را میتوان به عنوان یک هنر به شمار اورد به عنوان یک خالق و معمار که میتواند از یک پارچه خام و معمولی هر پوشاکی را خلق کند و برای همن است که در بسیاری از کشورهای جهان برای خیاط از امکانات رفاهی و اجتماعی خاصی قائل شده اند و اهمیت این حرفه را درک کرده اند.

اما جالب است بدانید که تقویم جهانی و همچنین تقویم ملی کشورمان یک روز خاص برای این مناسبت در نظر گرفته شده است تا در این روز از خیاطان تقدیر به عمل آید

تاریخ دقیق روز خیاط و خیاط و روز جهانی خیاط

یکشنبه 21 شهرویو 1400

 

روز خیاط در ایران :

در تقویم هجری خورشیدی روز ۲۱ آذر ماه به نام روز خیاطی نامگذاری شده است ، که این روز در تقویم سال 1400 روز یکشنبه می باشد .

نخستین چرخ خیاطی در جهان را یک فرانسوی ساخته است و در سال ۱۷۹۰ توانسته است حق اختراع آن را به نام خود در ایالات متحده ثبت کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *