تبلیغ شربت پیشگیری از کرونا توسط بهنوش بختیاری + فیلم و واکنشها

تبلیغ شربت پیشگری از کرونا توسط بهنوش بختیاری + فیلم و واکنشها + فیلم و واکنشها را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تبلیغ داروی ضد ویروس کرونا بهنوش بختیاری

خانم بهنوش بختیاری روز گذشته در اینستاگرامش یک شربت گیاهی را تبلیغ کرد که جنجال زیادی به وجود اورد جنجال این به این خاطر بود که گفت این شرب پیشگیری از کرونا است و همین موجب شد بسیاری از کاربران و رسانه ها به او حمله کنند .

فیلم تبلیغ بهنوش بختیاری را در زیر ببینید.

 

در  رابطه با این موضوع آقای دلاوری مجری تلویزیون نیز در صدا و سیما انتقادات بسیار زیادی به او کرد و گفت که بهتر بود از یک آدم عاقل سوال میکردی که آیا گفتن این حرفها برای تبلیغ کار درستی است یا خیر؟

همزمان با داغ شدن بازار ماسک پزشکی، ویدئویی از تبلیغ اینستاگرمی بهنوش بختیاری در خصوص شربتی برای پیشگیری از کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن در فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده است که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران همراه شده است.

بهنوش بختیاری: از همه شکایت میکنم

این خانم هنرمند در واکنش به صبحت های برخی از افراد در اینستاگرامش با انتشار ویدئوی زیر گفت از هر پیج و رسانه و مجری و هر کسی درباره من پست منفی منتشر کرده شکایت می‌کنم که من بعد یاد بگیرید زیپ دهان‌ تونو‌ بکشید!

فیلم صحبت های خانم بختیاری را در زیر ببینید.

دانلود این ویدئو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *