تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی

تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی

تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی که متاسفانه در بین بازیگران گویا مرسوم شده است و نظارتی روی آنها نیست.

فیلم تتو (تاتو) زشت مستهجن روی دست سحر قریشی خالکوبی

تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی تتو زشت روی پشت دست برخی از بازیگران زن ایرانی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در بین هنرپیشه های ایرانی بیشترین خبرسازی و جنجال آفرینی را به خود اختصاص داده است حالا این روزها در ترکیه به سر می‌برد و به گفته خودش در کنار همسرش امیر تتلو خواننده سرشناس و جنجالی میباشد.

سحر قریشی حالا با رفتارهای عجیب و غریب خود سعی می‌کند که خبر سازی کند و به همین دلیل در اینستاگرامش استوری های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد و باعث شده که مورد انتقاد بسیاری از دست آنها قرار بگیرد.

حالا او در کنار امیر تتلو اقدام به تتو کاری بر روی دستان خود کرده است که در شبکه‌های اجتماعی حسابی جنجال آفرینی کرده است و بدون شک این اقدامات باعث می‌شود که از دنیای بازیگری به دور بماند و برای همیشه ممنوع التصویر شود.

سحر قریشی هم که بعد از رابطه و نامزدی با تتلو یوتیوب را به عنوان رسانه و شبکه اجتماعی اصلی خود انتخاب کرده عکس جدیدی از خود به همراه متنی عاشقانه منتشر کرد. او برای این عکس نوشته: «بچه که بودم فکر میکردم اون حسى که بهش میگن عشق رنگش قرمزه اما چند سال بعد آبى دیدمشو دیگه برام سفید شد و وقتایى که دلم مى گرفت سیاه .. سپاس این طبیعت را که رنگین ترین عشق را سهم من کرد»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. فقط یه احمق میت نه با پوستش ایم کارو بکنه عین زنان کولی و جادوگر

  2. هرکی تتو می‌کنه به تو ربطی نداره 🚬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *