تتو روزبه چشمی را ببینید خالکوبی عجیب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران

تتو روزبه چشمی را ببینید خالکوبی و تاتو عجیب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران

تتو یا تاتو روزبه چشمی را ببینید خالکوبی جالب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران که سوژه عکاسان خبری قرار گرفته است روزبه چشمی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بوده که در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و تتو روی دست او مرد توجه عکاسان خبری قرار گرفته است.

تتو روزبه چشمی را ببینید

تتو روزبه چشمی را ببینید خالکوبی عجیب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران

عکس نقشه و نام ایران روی دست این فوتبالیست تیم ملی از نکات جالبی بوده که از دید لنز دوربین عکاسان خبری پنهان نمانده است.

روزبه چشمی بازیکن استقلال بوده که کی روش علاقه زیادی به بازی های او دارد و در تیم ملی به عنوان مدافع و هافیک دفاعی بازی میکند.

تتو روزبه چشمی را ببینید خالکوبی عجیب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی ایران

چشمی در جام جهانی 2018 حضور داشت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و در جام جهانی 2022 نیز موفق شد در یک بازی موثر در مقابل تیم ملی ولز گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند و با گل تماشایی پشت محوطه جریمه دروازه ولز را باز کند و در دقایق پایانی ایران را پیشتاز کند.

همچنین ببینید:

چشمی از فوتبالیست های بی حاشیه ایران است خیلی کم پیش می آید که حاشیه سازی کند و بیشتر به فکر فوتبال بازی کردن است و همین دلیل اصلی موفقیت او میباشد.

عکس روزبه چشمی برای پروفایل و استوری

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *