تتو مریم مومن را ببینید تاتو عجیب و غریب مریم مومن روی دست و گردن

تتو مریم مومن را ببینید تاتو عجیب و غریب مریم مومن روی دست و گردن

تتو مریم مومن را ببینید تاتو عجیب و غریب مریم مومن روی دست و گردن که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

تتو مریم مومن را ببینید

مریم مومن بازیگر این روزهای سریال جادوگر توانسته حسابی بازی اش مورد توجه قرار بگیرد او در سالهای اخیر حضور پر رنگی در شبکه نمایش خانگی داشته است بحضور درمسابقه شبهای مافیا و همچنین سریال جادوگر از جمله فعالیت های مهم او در سال جاری بوده است.

تتو مریم مومن را ببینید تاتو عجیب و غریب مریم مومن روی دست و گردن

مریم مومن که با سریال بانوی عمارت به شهرت رشد در اولین تجربه هنری اش استعداد خود را به عنوان بازیگر تازه وارد نشان داد و از آن زمان به بعد در فیلم و سریالهای مختلف دعوت میشود.

او اهل تبریز است و ترک میباشد و بارها گفته که من به ترک بودنم افتخار میکنم و تعصب خیلی زیادی روی آن دارم.

جالب است بدانید او در سکانس هایی که در سریال بانوی عمارت بازی میکرد و باید گریه میکرد سعی میکرده که به فوت پدرو مادرش فکر کند تا گریه اش بگیرد و گریه او طبیعی بوده است.

به هر حال او از بازیگران آینده دار کشورمان خواهد بود که میتواند در آینده به عنوان سوپر استر سنمای ایران لقب بگیرد. مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل است و حدود ۲۳ سال سن دارد. پدر وی نی نواز و مادرش اسب سوار است. مادر و پدر او در کودکی از یکدیگر جداشدند و او فرزند طلاق است. همچنین وی دارای یک برادر به نام امیررضا بوده است که در سن ۱۷ سالگی فوت شده است.

خانواده خانم مومن بسیار مخالف بازیگری او بودند تنها کسی که از خانم مومن در زمینه بازیگری حمایت کرده است خاله اش بوده است. اما در نهایت او برای نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین به ثبت رساند و بسیار موفق ظاهر شدو به شهرت رسید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *