فیلم / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین شهر

فیلم / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین دشت

فیلم / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین دشت

ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین دشت یکی اتفاقات تلخی بوده که در سال 1401 رخ داده است پسر نوجوانی که برای کار در یک مکانیکی کار میکرد تا خرج و مخارج خواهر و مادر بیمار مبتلا به سرطانش را تامین کند ام توسط صاحبکار شیطان صفت مورد تعرض قرار میگیرد و بعد به قتل میرسد این میتواند اوج یک فاجعه در جامعه باشد امیرحسین بعد از تعرض به مادرش واقعیت را میگوید و آنها برای شکایت به دادگاه اقدام میکنند اما صاحبکارش متوجه میشود که او شکایت کرده پس نقشه طراحی میکند تا او را به قتل برساند و نتواند شکایت را پیگیری کند.

صاحبکارش به همراه دوستان خود امیرحسین را به اطراف شهر برده  سپس به شکل دلخراش به قتل میرسانند. حالا خبر تجاوز و قتل این پسر به پرونده مهمی در قوه قضاییه تبدیل شده است و رئیس قوه قضاییه دستوری بررسی سریع آن را صادر کرده است.

ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی

امیرحسین خادمی پسر نوجوان ۱۶ ساله اهل زرین دشت شیراز بوده به همراه خواهر و مادر بیمار مبتلا به سرطان زندگی می کرد .

صبح روز شنبه نوزده شهریورماه مثل همیشه راس ساعت ۸ در محل کار حاضر شد و تا ساعت ۸ شب هم مشغول به کار بود. بعد از کار به خانه رفت تا به مادر بیمارش کمک کند. ساعت به ده شب که می‌رسد، یکی از صاحبان کارش به او زنگ می‌زند و می‌گوید، آن‌ها در این بیایان در حال خوش گذرانی هستند و اگر امیرحسین می‌تواند برای آن‌ها غذا بخرد وبه آنجا ببرد.

امیرحسین حرف صاحب کارش را رد نمی‌کند و با تمام خستگی راهی آدرسی می‌شود که استاد کارش می‌فرستد. ساندویچ‌ها را که می‌دهد، زمان برگشت هر سه نفر به او حمله می‌کنند، دو نفرشان امیرحسین را می‌گیرند و یک نفر دیگر با طناب دست هایش را می‌بندد و در نهایت به او تجاوز می‌کنند.

امیر حسین به دلیل فوت پدرش برای تامین هزینه های زندگی کار می کرد او برای امرار و معاش خانواده اش در یک تعمیرگاه خودرو در شهر زرین شهر مشغول به کار بود .

صاحبکار او که یکی از شیادان شیطان صفت بوده به همراه دو کارگر دیگرش نقشه ای برای تعرض به او را می کشند.

ابتدا به شوخی و سپس به صورت جدی به این پسر نوجوان تعرض می‌کنند امیرحسین که از این اتفاق به شدت از نظر روحی به هم ریخته بود چند روزی به افسردگی دچار شده بود تا اینکه موضوع را با مادرش در میان گذاشت آنها برای شکایت به دادگستری زرین شهر رفتند اما وقتی که صاحبکار کار از موضوع شکایت باخبر می شود به همراه دوستانش نقشه قتل این پسر جوان را میکشند و به بیابانهای اطراف شهر برده و به طرز وحشتناک شکنجه و به قتل می رسانند این خبر در زرین شهر به شدت مردم را خشمگین متاثر کرده است.

همچنین ببینید مهسا امینی کیست بیوگرافی و ماجرای بازداشت گشت ارشاد

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

فیلم و عکس / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین شهر

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

فیلم / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین دشت

در پی اعلام خبر فوت مشکوک این جوان زرین دشتی، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: «پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود. رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

صحبت های مادر امیرحسین خادمی

این روایت یکی از نزدیکان امیرحسین است که به دلایل شخصی نمی‌خواست نامش منتشر شود. او درباره این فاجعه می‌گوید: “وقتی ساعت ۱۲ می‌شود مادرش به گوشی امیرحسین زنگ می‌زند، که بپرسد چرا دیر کرده است. یکی از صاحبکاران جواب تلفن را می‌دهد و می‌گوید که امیرحسین در حال تعمیر ماشین است و نمی‌تواند جواب دهد.

او به مادر امیرحسین می‌گوید خیلی زود به خانه می‌آید. امیرحسین وقتی به خانه می‌رود، مادرش با لباس‌های کثیف او روبرو می‌شود و ساق دستش هم سوخته بود. از او می‌پرسد که دستت چه شده؟ در جواب امیرحسین می‌گوید که از موتور افتادم.”

فیلم / ماجرای تجاوز و قتل امیرحسین خادمی در زرین دشت

او روایت مادرش را این چنین توضیح می‌دهد: “مادرش برای ما تعریف کرد، امیر تا صبح نخوابید و فردایش هم صبحانه نخورد. به او گفتم که برویم کار‌های مدرسه ات را انجام دهیم، اما قبول نکرد. چند ساعت بعد زنگ زد و گفت که جلوی دادگستری هستم و از سه نفر می‌خواهم شکایت کنم.

مادر امیرحسین سریع به دادگستری می‌رود و ماجرا را تعریف می‌کند، اما آن روز کسی شکایتى ثبت نمی‌کند. امیرحسین با خشم و عصبانیتی که داشت به خانه می‌آید و به مادرش می‌گوید که برای دیدن یکی از دوستانم به بیرون می‌روم و برمیگردم که چند ساعت بعد جنازه اش در حوالی شهر پیدا می‌شود.”

او تاکید می‌کند: “بعد از پیدا شدن جنازه، سه متهم دستگیر می‌شوند و به تجاوز هم اعتراف می‌کنند. هم اکنون هم این افراد را به زندان داراب منتقل کرده اند.”

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

51 نظر

  1. جواد انصاری شیری

    نام ادم بر این حیوانات گذاشتن ظلم بزرگی است بر ادمی قطعا این ها حیواناتی به هیبت انسان بوده اند که باید زمین را از وجود این ها پاک کرد و زنده زنده در اتششان انداخت

    • اتفاقا برعکس…
      حیوانات کجا انقدر پستن؟ از پرنده ای که به اون زیبایی میخونه تا حیوانات درنده ای که تو طبیعت زندگیشونو میکنن

      کدومشون به پستی آدمه؟ کدومشون حتی یک دهم این کارهارو انجام میده؟؟

  2. بمیرم براش…فقط همین

  3. دختر ازادی

    ایران عزیزم، چقد دلم برات میسوزه و کاری از دستم بر نمیاد🖤

  4. امیرحسین خادمی اهل زرین دشت استان فارس می باشد نه زرین شهر

  5. اینجور آدمارو باید بدن ی ایران بهشون تجاوز کنن

  6. اینجور آدمارو باید بدن کل کشور بهشون تجاوز کنن تا بفهمن

  7. نمیدونم برا مهسا باید گریه کرد یا برای امیر

  8. علیرضا بابایی

    واقعا شرایط بغرنجی برای مادر بیچارش درست کردن.مادر درگیر سرطان خواهرش دم بخت… خدایا چرا این مردم اینجور شدن.

    • تازه شهر کوچکی مثل زرین دشت که اکثرا همو میشناسن و اینکه اون احمقا از وضعیت خانواده امیر صد در صد مطلع بودن ،، دیگه به اینها چی باید گفت و اینا دبگه چه جور شدن؟؟!!

  9. این داستان عاقلانه نیست….وقتی صاحبکار فهمیده اینا شکایت کردند دیگه جرات کشتن رو نداشته چرا که میدونسته سریعا میان سراغش….این داستان عاقلانه نیست

    • عاقلانه نیست اما واقعیست

    • پس چی بوده؟ از نظر جنابعالی

    • عمو جون متوجه نشدی متن رو درست بخون برای شکایت رفتن بهمراه مادرش ولی شکایت نکردند قرار بوده فرداش بره شکایت کنه بعد اومدن خونه به مادرش گفته میرم یکی از دوستان رو ببینم و بیام که دیگه برنگشته قبل از داستان پلیسی که میخوای بنویسی اول درست بخون بعد اظهار نظر بفرمایید دکتر جون

    • بدبختانه هنوز یه عده فکر می کنند اونی که قربانی تجاوز میشه از ترس آبروش سرش رو می کنه تو چاه و به هیچ کس حتی خانواده ش چیزی نمیگه!

  10. آزادی جنسی نداریم این بلاها سر جوانهامون میارن.
    اگر مثل بعضی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و … آزادی باشه خدا میداند چه بلاهایی سر جوانها بیارن و کسی نتونه حتی شکایت هم کنه.
    کمترین مجازات این افراد بی همه چیز، اعدام در ملاء عام هست.
    شهوت= سیری ناپذیری.

  11. سلام.اتفاقات وحشتناکی، ولی چند مسئله باید همیشه رعایت بشه،وقتی کسی از جوک و حرف رکیک استفاده میکنه، کسی که شآ و عرف جامعه رو رعایت نمی کنه، و رابطه اش با دین هم قطع باید دوری کرد! نوجوان و نونهال پسر به مانند اجدادمون که همگی پوشیده بودن از بچگی باید پوشیده بود! نباید شرایط رو به وجود اورد،که اشرار و کافر و بی دین ها طمع کنند! چون اونا در دنیایی پر از کثیفی و لجن زار زندگی میکن!

    • حاج آقا شما نظری نداری میخواین یک چادر خوشگل گوگولی مگولی هم برای پسرها درست کنیم و برای مردها یه کم کوتاه تر ……. این حرفها چیه؟ این حرفها رو از کجا تون در میارید ؟ انسانیت و معصومیت در هر جامعه ای وجود داره شرایط اون جامعه باعث میشه که این معصومیتها و انسانیتها از بین بره جامعه باید همراه با آرامش باشه و تکانه های متعدد باعث میشه که دین ، فرهنگ ، انسانیت و تمام صفات خوب از بین بره و جاشون رو کارهای خشت و بد بگیرن فشار اقتصادی و فشار روحی که مردم وارد کنیم جوابش خشونت و از بین رفتن تمام اعتقادات مردم هست و این مهمترین موضوع از نظر اجتماعی برای ظهور چنین رفتارهای هست پس. لطفأ همینطوری از روی معده صحبت نفرمایید در جامعه بشری همه چیز به هم ربط داره بخاطر همین کشورهای موفق سعی میکنن که جامعه رو برای مردم آرام نگه دارن و تکانه های وحشتناک روحی ، و اقتصادی که خودش سر منشأ هزار مشکل هست به مردمشون تحمیل نکنند ، انشاءالله که مسئولین و دولت مردان ما هم روزی به واقعیت برسن و با طرحهای یک شبه آرامش جامعه و مردم را بر هم نزنند

  12. بمیرم برات،😞🖤
    چی میشه گف اون از مهسا امینی و این از تو
    حاله یه ایران براتون خونه
    مشکله ما دولتمونه دولتی که به هیچی جز منفعت نگاه نمیکنه

  13. بهترین کار این که این افراد بگیری اینقدر شکنجه بدهی بعد خانواده اش بیاری جلو چشمشان به خانواده اش تجاوز کنی واقعا چقدر انسان باید آخه بیشرف باش چنین بلایی را سر کسی بیاره که بغیر از خدا هیچ پناهی نداره

    • آخه دیوانه این راه حل که میگی ذهنت فقط تو تجاوز
      اگه همه اینکارو انجام بدن که….فقط اعدام فقط
      تا درس عبرت بشه تاهر کثافتی به خودش اجازه
      فکر هم نده

  14. آره چه بیشرف بودن ! بجای اینکه زیربال و پر اون بچه که نان آور خانه شده رو بگیرن، عین درنده ها بهش حمله کردن و تکه پاره اش کردن!! واقعا فمنیست توی ایران ، موج میزنه چون مهسا امینی در کل کشور ماجرایش صدا کرد ولی امیرحسین خادمی موضوعش بازتاب زیادی نکرد چراااا؟؟؟!!

    • چون تجاوز هنوز بدبختانه از اون هیس حرف نزن زشته میگن حتما کرم از خود درخت بوده و بدآموزی داره و ایناست تو فرهنگ ما!

  15. امیر عباس

    اینا همش عوارض اسلام است. همان اسلام ناب محمدی ..

    • چی میگی واسه خودت اینارو کی بهت یاد داده توکی باشی که بخوای درباره این چیزا صحبت کنی از عوارض اسلام😂😂😂اسلام گفته به یتیم ظلم کنی نخیر اسلام گفته فاما الیتیم فلاتقهر نه اینکه به یتیم ظلم کنی حالا برو پی بازیت تا چیزی بهت نگفتم

    • عزادار امیر حسین و مهسا

      احسنت

  16. خدا به خانوادش صبر بده. چه اتفاقاتی که تو ایران میفته و شاید چند موردش فاش میشه. این دیگه اوج پستی و نامردیه که به همنوعشون رحم نمیکنند. خدا به بدترین شکل مجازاتشون کنه

  17. اول مهسا بعدم ایشون. روز از نو روزی از نو.

  18. واقعا لعلت ب همچین ادمایی شیطان روتون رو ببینه ب دختر رحم نمیکنید پسر کم بود؟ بابا شماها چقد تنه لشین بدبخت مادر و خواهرش چیکار کنه
    بحث امیر حسین خادمی کم نبود بدبخت مهسا امینی رو هم کشتید بابا تموم کنین این کارای مزخرفتون بابا ب قران خسته شدیم از این اتفاقا کی ب داد ما میرسه ما هنوز بچه ایم نوجونی نکرده داریم میریم زیر قبر چطور دلتون ب ی پسر ۱۶ ساله نسوخت خدا لعلتون کنه خدا ب زمین گرم بزنه شماهارو تنه لشا ایران دیگ جای امنی نیست ب قران دیگ اینا دختر و پسر مردم رو کشتن فردا رو خدا میدونه بچه ی کیو میکشن یکی ب خاطر تجاوز یکی ب خاطر حجاب خجالت اوره ب قران

    • چی میگی برا خودت مگه دولت کشته؟؟

    • بابا ول کنید تو رو قران هی مهسا مهسا… مملکت و به گند کشیدید بس نیست ؟فوت یه خانم کجا و این قتل فجیع کجا؟ تازه اگه مهسا هم کشنه شده باشه حتما یه خطایی کرده ولی این طفل معصوم چه خطایی کرده؟ یه عده سود جو و فرصت طلب فوت یه خانم رو به همه چی ربط میدن

  19. کورو‌ش کبير

    سریعا اعدام شوند. با تشکر.

  20. عقل کجا بود بی صفتی که باهاش اینکارو کرده مگه عقل و شعور داشته که بخواد فکر کنه

  21. ما ادمها خیلی پست شدیم . بعضی اینها رو به حیوان نسبت میدهند کدام حیوان به هم جنسش تجاوز می‌کند .این اشغال ها رو باید در ملع عام باید اعدام کنند .تا درس عبرتی باشد برای چنین کسانی که به فکر این چنین کارهایی نباشند.

    • دولت امریکا اومده قانون ازدواج با همجنسان رو ازاد وتصویب کرده
      همین ادمهای که گوش به فرمان امریکا وانگلیس هستن همین خصلت دارن و پیرو وگوش به فرمان دولت امریکان

  22. امسال با مرگ خانم مهسا امینی و فوت امیر حسین بدترین شهریور را داشتیم امیدوارم خانواده این دو نفر شاد و سلامت باشند
    صاحبکار نگین زشته بگین یزید ابن معاویه
    صاحبکار حرمت داره به این ادم های بی ناموس بی خانواده

  23. چون سه نفر بودن قصاص نمیکنن میرن زندان بعداز چند سال عفوی چیزی میخورن میان بیرون وای به حال امیرحسین بدبخت چی کشید از این ۱۶سال عمری که خدا داد بهش

  24. روزگار ما راببین چه آدمهای پاکی قربانی فقر نیشون😔😔😔😔😔😔😔

  25. رضا سعیدی

    بهتره این ادم رو قضاوت نکنید این اقای متجاوز درگیر جنون انی شده .اینمم قطعا در کودکی بهش تجاوز شده
    واینکه تجاوز فقط تجاوز به جسم انسان نیست همه ما روزانه داریم روزی چندین بار تجاوز مبکنبم وتجاوز میشیم تجاوز به حقوق دیگران و.سرک کشیدن به زندگی دیگران.وووووووووووو
    بهتره به جای قضاوت در حق م دعا کنیم
    مهسا امینی هم بنده خدا شد بهانه برای بچه بازی خیلی از بچه های که حاصل تربیت ماهواره و اینستاگرام یا بهتر بگم گوشی هاشون هستن

  26. خدا لعنتشون کنه لعنتشون کنه و باز هم لعنتشون کنه پسر بیچاره چطور دلتون میاد ادم با دشمنشم همچین کاری نمیکنه یعنط چطور بوده که اینا میگن وحشتناک چه بلایی سر طفل معصوم اوردن خدا ازتون نگذره مظلومیت و غم داره از قیافش میباره ای خدا قلبم داره از جاش کنده میشه بمیرم برات الهی تازه داشت ثمره میداد که ریششو قطع کردن بیچاره مادرش

  27. چقدر بی همه چیز، واقعا اعدام براشون کمه اینارو باید اول زنده زنده مثله کرد بعد به درک واصل کرد

  28. فقرفرهنگی فقراقتصادی فقر شخصیتی توشهرهای کوچیک بیشترچون خودم بودم همین اگه چیزی ازدین واسلام بگیم فورن جبهه میگیرن که منافقید جیره خوارامریکاواسراییل هستید اسلام کاملترین دین هست ولی اگه بهش عمل کنیم چراشرایط کشور اینقدر بدباشه ازدواج سخت که بخان به نوجوان تجاوزکنن مگه نه بخاطر شهوته چرا سن ازدواج از ۴۰هم گذشته بخاطر فقروبدبختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *