تحویل سال 1400 په ساعتی است؟ زمان دقیق نوروز 1400

تحویل سال 1400 چه ساعتی است؟ تاریخ و زمان دقیق

تحویل سال 1400 په ساعتی است؟ زمان دقیق نوروز 1400 را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تحویل سال 1400 په ساعتی است؟

با فرا رسیدن ماه اسفند کم کم به استقبال سال ۱۴۰۰ می رویم مردم خود را برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌کنند بسیاری از مردم تمایل دارند بدانند که لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ چه ساعتی است.

لحظه تحویل سال 1400 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:

ساعت 13 و 7 دقیقه و 28 ثانیه، روز شنبه 30 اسفندماه 1399 هجری شمسی
مطابق 6 شعبان 1442 هجری قمری و 20 مارس 2021 میلادی

تحویل سال 1400 چه ساعتی است؟ تاریخ و زمان دقیق

نوروز از آیین کهن و باستانی ایرانیان میباشد که از زمان هخامنشیان تا کنون برگزار می‌شده، ایرانیان باستان با شروع فصل بهار را به استقبال این فصل می رفتند و از اول بهار تا سیزدهم به عنوان نوروز ایرانیان محسوب می شود.

علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای خاورمیانه همچون تاجیکستان و ارمنستان و ترکیه و افغانستان نوروز برگزار می شود این مناسبات آداب و رسوم خاص خود را دارد بسیاری از مردم به دیدار اقوام و بزرگان و بسته بسته می کنند که حداقل سالی یک بار از بستگان خود دیدار کنند

یکی از جشن‌های ایران باستان که بعد از گذشت سال‌ها، مردم هنوز آن را هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌کنند، عید نوروز است. عید نوروز با شروع سال نو همراه است و افراد در این ایام، رسوم مختلفی را دنبال می‌کنند و سال جدید را به یکدیگر تبریک می‌گویند. با ما همراه باشید تا بررسی دقیق‌تری از این جشن که پیشینه‌ای سه هزار ساله دارد داشته باشیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *