ترامپ نوید افکاری را اعدام نکنید! توییت ترامپ درباره اعدام نوید افکاری

ترامپ نوید افکاری را اعدام نکنید! توییت ترامپ درباره اعدام نوید افکاری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ترامپ نوید افکاری را اعدام نکنید!

رئیس جمهور امریکا که تویتر حسابی فعال است و همانند سلبریتی های بی تجربه درباره همه مسائل اظهار نظر میکند روز گذشته درباره حکم اعدام نوید افکاری در تویتر اظهار نظر کرد که با واکنش های مختلفی رو به گردید.

ترامپ نوید افکاری را اعدام نکنید! توییت ترامپ درباره اعدام نوید افکاری

او که تا به حال توییت های فارسی متعددی با هدف مداخله جویانه خواستار توقف اعدام نوید افکاری شد.

این پسر جوان محکوم به اعدام به دلیل قتل حسن ترکمان کارمند حراست اداره آبفا شیراز به قصاص محکوم شده است و حکم اعدام او در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است و منتظر اجرا میباشد.

بسیاری از رسانه های ماهواره ای مدعی هستند که حکم اعدام او به خاطر قتل نبوده  و به دلیل فعالیت های سیاسی او صادر شده است.

پیشتر مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه ای در خصوص پرونده نوید افکاری اعلام کرد، بر اساس اطلاعات موجود در پرونده، متهم پس از دستگیری، در بدو تحقیقات اعلام می‌کند “مقتول را با دوستم تعقیب کردم و در حالی که من ترک موتور نشسته بودم با چاقو اقدام به قتل مقتول کردم”. همچنین متهمان پرونده، در پلیس آگاهی و مرحله دادرسی با دست خط خود به تفصیل اقرار به جرم انتسابی کرده‌اند. علاوه بر این، شاهدی که متهمان دقایقی بعد از قتل اقدام به تشریح ماجرا نزد وی کرده‌اند به صراحت ادای شهادت کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا