ترور نزدیکان احمدی نژاد | چه کسی از نزدیکان احمدی نژاد ترور شد؟

ترور نزدیکان احمدی نژاد | چه کسی از نزدیکان احمدی نژاد ترور شد؟

ترور نزدیکان احمدی نژاد | چه کسی از نزدیکان احمدی نژاد ترور شد؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ترور نزدیکان احمدی نژاد واقعیت دارد؟

روز گذشته مهندس طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح در مقابل منزلش به ضرب سه گلوله به قتل رسید.

ایشان سالهای زیادی در این سمت فعالیت داشته و زحمات زیادی برای ممرمت و بازسازی و ایجاد امکانات رفاهی امامزاده انجام داده بود.

ترور نزدیکان احمدی نژاد | چه کسی از نزدیکان احمدی نژاد ترور شد؟

چه کسی ترور شد؟

اما  برخی از رسانه ها به خصوص رسانه های معاند از این خبر استفاده کرده و نوشتند که او از نزدیکان احمدی نژاد بوده که ترور شده است!!

بعد از رد صلاحیت احمدی نژاد که جنجال زیادی به راه افتاد احمدی نژاد مصاحبه های بسیار عجیبی علیه مجلس خبرگان و همچنین وزارت اطلاعات انجام داد و گفت آنها تلفن های من و افراد سیاسی را شنود میکنند! و مقابل منزل ما دوربین میگذارند!!

به جای این کارها بهتر است در نیروگاه نطنز دوربین بگذارید که اسرائیل انجا را منفجر نکند.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: ستاد درست می کنند، برنامه تبلیغی درست می کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می زنند! چه خبر است؟ چه شده است؟

وی گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!

رئیس جمهور سابق گفت: البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می خواهیم ترور کنیم، پیدا می شود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *