ترور احمدی نژاد : خودشان ترور میکنند و خودشان عزا میگیرند

ترور احمدی نژاد : خودشان ترور میکنند و خودشان عزا میگیرند

ترور احمدی نژاد واقعیت دارد؟ +فیلم و جزئیات ماجرای ترور محمود احمدی نژاد از زبان خودش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ترور احمدی نژاد واقعیت دارد؟

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسمی که چندی پیش به مناسبت روز پدر برگزار شده بود شرکت و سخنرانی کرد. یکی از شرکت کنندگان از احمدی نژاد خواست تا درباره نقشه و ماجرای ترورش صحبت کند.

احمدی نژاد در این بار صحبت های عجیب و غریبی کرد!! او گفت خودشان ترور میکنند خودشان عزا میگیرند و یه عده را متهم به ترور میکنند!!

ترور احمدی نژاد : خودشان ترور میکنند و خودشان عزا میگیرند

احمدی نژاد بعد از این که در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رد صلاحیت شد شروع به انتقاد و غیبت و بدگویی از مسئولان نظام کرد و مشخص نیست چه موضعی دارد!!

در دوران ریاست جمهوری او اتفاقات عجیب و غریب کم رخ نداده بود و شدیدترین سخت گیریها به مردم میشید و حالا او خود را خادم مردم میداند و میگوید که جانم فدای ملت است!!

او چندی پیش نیز درباره حداد عادل گفته بود که او قبل انقلاب دستبوسی فرح پهلوی را میکرده و بعد از انقلاب به صف انقلابیون پیوسته است!! این گفته های او باعث شد که حداد عادل از او شکایت کند.

«منصور حقیقت پور»، چهره سیاسی اصولگرا درباره این گفته احمدی نژاد گفت اگر حداد عادل دست فرح را بوسید احمدی نژاد هم صورت مادر چاوز را بوسید من احمدی‌نژاد را اصولگرا نمی دانم. اگر قبلا هم احساس می کردیم احمدی نژاد اصولگرا است در اشتباه بودیم، احمدی‌نژاد بدعتی در فضای سیاسی ما گذاشته است که جرمی بسیار سنگین و نابخشودنی بوده و آن در خصوص آبروی شخصیت های نظام است‌.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *