فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان در چهارشنبه سوری 1401

فیلم کامل ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان در چهارشنبه سوری

فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان

ترکیدن و انفجار نارنجک دست ساز در دست یک پسر جوان باعث شد که دست این پسر قطع شود و چهارشنب سوری یک کابوس برای همیشه در ذهن او باشد.

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به چهارشنبه سوری۱۴۰۱ میباشد پسر جوانی که نارنجک در دست گرفته بود به یکباره در دست اش منفجر شد و باعث شد دستش قطع شود.

این پسر جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه به دلیل جراحات بسیار شدیدی که به دستش وارد شده بود پزشکان تصمیم به قطع دست او را گرفتند تا باعث عفونت و خونریزی شدید نشود.

متاسفانه هر ساله سه شنبه آخر سال بسیاری از جوانان اقدام به بازی با مواد منفجره می کند که آسیب های بسیار زیاد و تلفات جانی فراوانی منجر میشود.

همچنین ببینید

آمار دقیق تلفات چهارشنبه سوری امسال

چهارشنبه سوزی یکی از آیین های زیبا و قدیمی ایرانیان بوده که این روزها جایش را ترقه ها و مواد های انفجاری گرفته است در قدیم مردم بر روی آتش می پریدند و سعی می کردند که بلا و زشتی ها را از خود دور کنند اما در یک دهه اخیر رنگ و بوی چهارشنبه سوری کاملاً متفاوت شده است.

فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان در چهارشنبه سوری

آمار تلفات

شروین تبریزی روابط عمومی اورژانس تهران؛ اظهار کرد: از روز نخست اسفند تا ساعت ۱۶ امروز ۲۳ اسفند ماه، ۱۱۰ نفر مصدوم و فوت ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در تهران داشته ایم.

وی افزود: تا کنون ۲۱ نفر بستری که از این تعداد ۱ نفر به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده اند. همچنین ۶۸ نفر نیز درمان و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

تبریزی اضافه کرد: تا کنون ۷ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند. همچنین تا امروز ساعت ۱۶، ۴۲ مورد آسیب به چشم، ۳۹ مورد سوختگی گزارش شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. در زمان شاه یکروز از سال را روز برات میگفتند که یکی از مناسنتهای اسلامی در اون روز بود، و فقط در اون روز همه ترقه می ترکوندن . بعد از زمان شاه ترقه ترکوندن رو کم کم سوق دادند به روز چهارشنبه سوری ، درحالیکه همه در روز چهارشنبه سوری فقط آتش روشن میکردند و از روی اون می پریدند. الآن دیگه بچه ها و جوون ها فکر میکنند که ترقه ترکوندن جزو مراسم اصلی چارشنبه سوری هست، و حتی این کار رو از دو سه هفته قبل شروع میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *