تصادف شدید احسان علیخانی را ببینید (فیلم کامل لحظه سانحه رانندگی)

تصادف شدید احسان علیخانی را ببینید (فیلم کامل لحظه سانحه رانندگی)

فیلم لحظه تصادف شدید احسان علیخانی و ماجرای عصا به دست شدن احسانی علیخانی را در این صفحه بخوانید.

خبر تصادف شدید احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شده که باعث نگرانی هواداران این مجری محبوب تلویزیونی شده است.

فیلم لحظه تصادف شدید احسان علیخانی

احسان علیخانی در زمان فیلمبرداری برنامه جوکر دچار یک سانحه رانندگی شد که مجبور شد تا مدتی عصا به دست حرکت کند این مجری می گوید این اتفاق باعث شد که من یکی از قسمت های برنامه را از دست داده و حضور نداشته باشم و با استفاده از مُسکن های قوی کارم را ادامه بدهم.

آقای احسان علیخانی متولد ۱۳۶۱ در تهران است در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و با کار اجرا در تلویزیون به شهرت رسید سالها مجری برنامه ماه عسل در ایام رمضان و بر عهده داشت و همین دلیل باعث شد که شهرت و محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورد.

ساخت مسابقه عصر جدید یکی از کارهای مهم احسان علیخانی در تلویزیون به شمار می‌آید و باعث کشف استعداد های زیادی شد استقبال گسترده از مسابقه عصر جدید باعث شد که این برنامه به عنوان پربیننده ترین برنامه صدا و سیما لقب بگیرد .

پیشنهاد میکنیم ببینید

عکس و فیلم احسان علیخانی سکته کرد
فیلم لحظه خواستگاری از احسان علیخانی
عکس و فیلم مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی

احسان علیخانی همچنین برنامه جوکر را در شبکه نمایش خانگی تولید کرده است که این برنامه نیز از پرطرفدارترین برنامه های شبکه نمایش خانگی به شمار می آید احسان علیخانی در دو سال اخیر به عنوان بهترین مجری صدا و سیما انتخاب شده استا علاوه بره کارگردانی در عرصه تهیه کنندگی سینما نیز فعالیت حرفه‌ای دارد فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا توسط احسان علیخانی تهیه کنندگی شده است.

جالب است بدانید که یکی از پرونده های فساد مالی مربوط به تعاونی اعتبار ثامن الحجج در تیرماه ۱۳۹۷ مشخص شد که قراردادی بین احسان علیخانی و دکتر میر علی برای حمایت مالی از برنامه ماه عسل بسته شده است به عنوان دکتر برای مدیرعاملی این موسسه ساختگی بوده است و روزنامه شرق به صورت مفصل درباره آن گزارشی منتشر کرد روزنامه شب نوشت که موسسه ثامن الحجج به عنوان هدیه مبلغ سه میلیارد تومان را به احسان علیخانی داده است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. خدارا شکر که افرادی مثل علیخانی ورامبد جوان و مهران مدیری و…چهره ی واقعی اشان برای مردم افشا شد وعدم پایبندی شأن به ایران وارزش های دینی وخون شهدا برملا شد ودستشان ازچپاول بیت‌المال کوتاه شد . الحمدلله دیگر روی بازگشت به جانب مردم را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا