ماجرای تصاویر منشوری رستم قاسمی و زن بی حجاب در خارج از کشور

ماجرای تصاویر لو رفته منشوری رستم قاسمی و زن بی حجاب در مالزی

ماجرای تصاویر لو رفته منشوری رستم قاسمی و خانم بی حجاب در خارج از کشور که جنجال زیادی را به راه اندخته است جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای تصاویر منشوری رستم قاسمی و زن بی حجاب در خارج از کشور

ماجرای تصاویر منشوری رستم قاسمی

تصاویری از رستم قاسمی در کنار یک زن بی حجاب منتشر شده که حواشی زیادی را به وجود اورده است این روزها که جنجال بر سر حجاب است حالا تصاویری از رستم قاسمی واکنش های زیادی را در پی داشته است.

علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.

جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.»

حواشی دست از سر رستم قاسمی بر نمی دارد. وزیر راه این بار با یک موج خبری جدید روبرو شده است.

چندی پیش بود که بحث بیماری، مشکلات ایجاد شده برای واحد روابط عمومی و بعد از دستگیر شدن نزدیکترین فردش در ستاد وزارتخانه جنجا شد و البته کماکان در وزارت باقی ماند.

در یک سال اخیر انتقادات زیادی از او برای وعده یک میلیونی مسکن سالانه تکرار می شد همچنین تورم قمت مسکن، مشکلات جاده ای، بحران هواپیمایی و ده ها چالش دیگر، باعث شده بود نوک پیکان اتهامات و انتقادات به سوی او باشد

اما جالب است بدانید که قاسمی که در سال های گذشته مدعی بود که ناجی کشور در به فروش رساندن نفت در شرایط تحریم معرفی بود.

حالا اما او وارد یک حواشی جدید شده، موجی که از بیرون برایش طراحی شده و تصاویری شخصی که منتشر شده اند اما هنوز شاهد واکنشی از سوی وزیر مسکن یا ستاد وزارتخانه درباره این حواشی رسانه ای نبوده ایم.

تجمیع اخباری منفی که در این مدت علیه قاسمی مطرح شده ، هر روز احتمال جدایی او را از دولت بیشتر و بیشتر می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. خوب زنش هست چه مشکلی داره؟؟؟ شما کنار زنتون یه همچین عکسی نمی گیرید؟ مشکل از اونی هست که منتشر کرده

    • مردن تو خواب بهترین مرگه که قسمت هر کسی نمیشه

    • زنشه صحیح اما در محیط عمومی چرا؟ اونم از شخصیتی چون وزیر کشور اسلامی، البته منتشر کننده که کارش غلطه بجای خود اما کار وزیر هم غلطه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *