تعداد جام های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و آسیا

تعداد جام های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و آسیا

تعداد جام های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و آسیا (رسمی و غیر رسمی) در رقابت های مختلف را در این صفحه مشاهده نمایید.

تعداد جام های استقلال و پرسپولیس

شاید برایتان جالب باشد که دو رقیب دیرینه پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس تا به حال چند جام قهرمانی را از آن خود کرده‌اند.

پرسپولیس استقلال از قدیم الایام دو رقیب سرسخت و جدی برای یکدیگر بودند که کل کل های زیادی بین هواداران آنها وجود دارد.

پرسپولیسی ها با کری خوانی برای استقلال درباره برد ۶ بر صفر در مقابل این تیم معتقد هستند که پرسپولیس قدرتمند تر از استقلال است و استقلالی ها نیز با قهرمانی در جام آسیا معتقد هستند پرسپولیس هیچ جاگاه نمی تواند در عرصه بین المللی به جام قهرمانی دست پیدا کند پرسپولیس از تیم های پرطرفدار کشورمان است که بدون شک طرفداران آن نسبت به سایر تیم های ایرانی بیشتر میباشد طرفداران استقلال نیز کمتر از طرفداران پرسپولیس نبوده و در مسابقات این دو تیم در ورزشگاه ها مملو از جمعیت می شوند در این صفحه می خواهیم به شما توضیح دهیم و نگاهی به جام های پرسپولیس و استقلال در طول تاریخ رقابت هایشان بپردازیم.

تعداد جام های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و آسیا

گفتنیست کاپ درج شده در ردیف سوپرجام استقلال، مربوط به سوپرجام تهران است که در آن سالها بین قهرمان لیگ تهران و جام حذفی تهران برگزار می شد که بعدها با تغییر نام لیگ تهران به آزادگان و لیگ برتر و همچنین تغییر نام جام حذفی تهران به جام حذفی ایران، کاپ سوپرجام ایران به تیم برنده اهدا شد.

✅ همچنین ببینید عکس استوری تبریک قهرمانی استقلال

ذکر این نکته ضروریست که استقلال ۲ قهرمانی در جام باشگاه های آسیا در کارنامه دارد که فرمت قدیمی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *