تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

فیلم کامل جزئیات تجاوز شادمهر عقیلی به ماریا | ماریا منصور کیست

ماریا منصور با انتشار کلیپ نسبتا طولانی به طور بسیار دقیق و با جزییات زیاد، ماجرای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی به خودش را مطرح کرد.

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟ ماریا کیست +فیلم

زمان زیادیست که در بین هنرمندان خانم، در هر قشری اعم از بازیگر تا شاخ مجازی، کمپینی به نام Me-too راه اندازی شده است. در این کمپین خانم‌هایی که از طرف آقایان به آن‌ها سو نیت یا تجاوز شده است که از آن به هر دلیل مختلفی صحبتی نمی‌کردند، باعث شد طلسم سکوتشان را بشکنند و شروع به افشاگری کنند.

روز گذشته آقای بهمن بابازاده در صفحه اجتماعی اش اعلام کرد که شخصی به نام ماریا اعلام کرده است توسط شادمهر مورد تعرض جنسی قرار گرفته است و این اتهام جنجال بسیاری برای شادمهر به وجود آورده است شادمهر که پیش از این به خاطر حضور در سایت شرطبندی مورد انتقاد و حمله قرار گرفته بود حالا با اتهام تعرض وضعیت اش در بین هوادارانش بسیار بد شده است.

تعرض شادمهر عقیلی به ماریا چگونه بود؟

معروف ترین کلیپی که از ماریا منصوری در رسانه‌ها وجود دارد همین کلیپ افشاگری است که در آن از شادمهر عقیلی صحبت می‌کند. این کلیپ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و باعث معروف شدن ماریا شد.

این کار، شوکی برای هواداران این خواننده بود و آن‌ها که منطقی‌تر فکر می‌کنند و این سایت‌های شرط بندی را راهی برای خالی کردن جیب مردم می‌دانند، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های تندی به این اتفاق داشتند. موضوعی که قطعا فردی مانند شادمهر پیش از ورود به این کار از آن اطلاع داشته اما وعده گردانندگان بساط مدرن قمار آن قدر چرب بوده که این خواننده را با خود همراه کرده است.

شادمهر عقیلی (متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد و به شهرت بسیار زیادی رسیده است.

وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. آفرین کار خوبی کردی ولی در ایران اینقدر هنرمند داریم که شادمهر الگوی اونا نباشه خاکبرسر

  2. تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود

  3. چرا چرت و پرت میگی واسه معروف شدن راه زیادی هست چرا میخوای شادمهر رو زشت کنی ؟اون خودش همسر داره بچه داره ،اصلا این حرفات سند نداره و فقط واسه معروف شدن داستان سر هم میکنی خاک برسرت

  4. فکر کن شادمهر الگو و اسطوره ی بیشتر از نصف مردم ایران باشه خخ

  5. بعضیا واسه معروف شدن حاضرن از چه چیزایی بگذرن.مثل حیثیت و ابروی خانوادگی و اعتبار و وجهه اجتماعی و….البته اگه بدونن اینا چی هستن اصلا مثل این خانوم.اگه واقعا چنین چیزی بوده و ناراحتی و شکایتی داری خب برو شکایت کن اگه همچین چیزی اصلا نبوده و دروغ میگی خب یه راه دیگه پیدا کن واسه معروفیت که از شرفت مایه نذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *