تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 5 آذر 1398 به دلیل آلودگی هوا +لیست شهرها

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 5 آذر 1398 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 5 آذر 1398 به دلیل آلودگی هوا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 5 آذر 1398 به دلیل آلودگی هوا +لیست شهرها

تعطیلی مدارس اصفهان

آلودگی هوا در اصفهان به درجه هشدار رسیده و به همین خاطر پزشکان به شهروندان اصفهانی توصیه کرده که به حدالامکان از خانه هایشان بیرون نیاند.

در همین راستا منور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد که فردا سه شنبه 5 آذر 1398 همه مدارس برخی از شهرهای مدارس استان اصفهان تعطیل هستند

لیست شهرهایی که در استان اصفهان تعطیل هستند

شهرهایی که فردا تعطیل هستند عبارت اند از: زرین شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و شهر سجزی 

منصور شیشه فروش در مصاحبه ای که با باشگاه خبرنگاران جوان انجام داده است گفته که به دلیل آلودگی هوا که ناشی از سکون و پایداری نسبی هوا بوده و همین باعث میشود که آلایندگی جوی که به دلیل سرمای هوا از شمال کشور و مه آلودگی و ابرناکی طی روزهای گذشته وجود دارد ، مدارس استان اصفهان را فردا سه شنبه پنجم آذر ماه تعطیل کرد.

وی افزود: در این راستا جلسه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در مدیریت بحران استانداری با حضور مسئولان ذیربط تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا زیاد است، گفت: مهدهای کودک، پیش دبستانی، دوره ابتدایی اول و دوم و متوسطه اول و دوم در نواحی ۶گانه اصفهان، مناطق آموزش و پرورش زرین شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و شهر سجزی فردا تعطیل خواهد بود.

وی اظهار کرد: به دانش آموزان توصیه می شود در منزل بمانند و از تردد در خیابان ها به دلیل آلودگی پرهیز کنند و به درس هایشان بپردازند.

لازم به ذکر است که با فرا رسیدن فصل سرما آلودگی هوا رو به افزایش بوده و باید شاهد تعطیلی بسیاری از مدارس در شهرهای مختلف کشور باشیم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *