فیلم کامل انتقام الاغ با گاز گرفتن پای پسر آزارگر و حیوان‌ آزار

فیلم انتقام دردناک یک الاغ از جوان حیوان‌آزار و وحشی که نشان میدهد الاغ حسابی این پسر جوان دل پری داشته است.

پسر جوانی که اقدام به ضرب و شتم و آزار یک الاغ میکند بعد از اینککه سوار این الاغ شد با سرنوشت بسیار وحشتناکی رو به رو گردید چرا که این الاغ پای او به دندان گرفت و رها نکرد.

فیلم کامل انتقام الاغ با گاز گرفتن پای پسر آزارگر و حیوان‌ آزار

 

 

هر نوع حیوان آزاری و منتشر کردن تصاویری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف عمومی بشود و امنیت روانی مردم را به خطر بیندازد با برخورد قاطع و بدون اغماض قوه قضاییه و دستگاههای اجرائی روبرو می شود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

 

فیلم انتقام دردناک یک الاغ از جوان حیوان‌آزار و وحشی !

هر نوع حیوان آزاری و منتشر کردن تصاویری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف عمومی بشود و امنیت روانی مردم را به خطر بیندازد با برخورد قاطع و بدون اغماض قوه قضاییه و دستگاههای اجرائی روبرو می شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از دستگیری و تشکیل پرونده های قضایی برای متهمان حیوانات در بندرعباس اطلاع داد اعلام کردن گزارشاتی مبنی بر ارتکاب جرم حیوان آزاری و منتشر کردن تصاویر آنها در فضای مجازی فوراً دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس وارد عمل شده و دستور شناسایی و دستگیری افراد خاطی را صادر کردن ایشان ادامه دادن با هماهنگی مقام قضایی ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فتا بار دام های فنی و تخصصی توانستند که متهم را شناسایی کنند و برای احضار وی به مراجع ذیربط اقدام کنند.

 

ایشان گفتند که متهم ضمن این که به کار خود اعتراف کرد اظهار ندامت و پشیمانی کرده است و گفته برای کسب شهرت و جذب فالوور در فضای مجازی این کار را کردم و حالا پشیمانم در حال حاضر پرونده قضایی تشکیل شده به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس فرستاده می شود که برای تحقیق تکمیل تحقیقات و بررسی های لازم و بعد از کسب نتیجه به اطلاع عموم می رسد.

 

همچنین ببینید : شکنجه سه کودک ماهشهری با چکش با تصاویر

پیروه پرونده های حیوان آزاری در شهرستان گلپایگان جوانی که با زنجیر به یک سگ حمله کرده و حیوان بدون هیچگونه حرکتی روی زمین افتاده است فرمانده نیروی انتظامی اصفهان اعلام کرد که با اعتراض شهروندان گلپایگانی و اطلاع دادن به پلیس ۱۱۰ بر رسیدگی ماموران نیروی انتظامی شروع شد در آنجا مرد جوان پس از نزدیک شدن پلیس با موتور سیکلت صحنه را ترک میکند و متواری می شود اما به گزارش فرمانده انتظامی گلپایگان جوان حیوان آزار شناسایی و دستگیر می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آخی دلم خنک شد کاش پاش قطع بشه که دیگه از این غلط ها نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *