تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز به علت آلودگی هوا فردا یکشنبه 13 آذر 1401 صحت دارد؟

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا یکشنبه 13 آذر 1401 به علت آلودگی هوا صحت دارد؟

آیا فردا مدارس تهران و کرج تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا صحت دارد؟

آیا فردا مدارس تهران و کرج تعطیل است؟

با توجه به آلودگی هوا در تهران و کرج مردم همچنان نگران وضعیت سلامتی فرزندانشان هستند فردا مدارس تهران تعطیل نیست و باید دانش آموزان به مدرسه بروند.

این در حالی است که در روزهای اخیر آلودگی باعث شده که سلامتی مردم به خطر بیفتد به خصوص دانش آموزان که هر روز باید در هوای آلوده از منزل خارج شده به مدرسه بروند.

با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال داده میشد که بارش باران مقداری از آلودگی هوا را بکاهد اما اینگونه نشده و این اتفاق رخ نداد.

همچنان آلودگی هوا جولان می دهد علاوه بر تهران و البرز شهر هایی همچون اراک و اصفهان و تبریز دارای آلودگی هوای زیادی می باشند اما فعلاً مدارس این استان ها تعطیل نیست.

همانطور که می دانید با فرارسیدن فصل سرما و آلودگی در هوا نسبت به فصل گذشته افزایش پیدا میکند و ابری از آلودگی بر فراز آسمان تشکیل داده میشود متاسفانه هنوز هیچ اقدامی برای رفع آلودگی در کشور صورت نگرفته است کارخانه‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و خودروها مثل همیشه در خیابان تردد می کنند تنها کاری که برای آلودگی هوا انجام می شود لغو فروش طرح ترافیک است که هیچ تاثیری در رفع آلودگی هوا ندارد.

برای آلودگی هوا چه کنیم؟

سموم ناشی از این آلودگی ها می توانند باعث ایجاد بیماری های قلبی، عروقی، آسم و مشکلات تنفسی فراوان شوند. از این رو، مصرف برخی میوه ها و سبزیجات سالم و سم‌زدا بهترین روش برای پیشگیری از آسیب های ناشی از سموم در بدن است.

چای زنجبیل و لیمو

وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در آب لیمو ترش اثرات زنجبیل را برای پاکسازی کبد و افزایش متابولیسم چربی ها تقویت می کند. بنابراین با استفاده از این چای می توانید بدن را سم‌زدایی کنید.

مواد لازم

آب نصف لیمو ترش تازه
۱ برش کوچک ریشه زنجبیل
۱ فنجان آب (۲۵۰ میلی لیتر)
عسل (اختیاری)

وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در آب لیمو ترش اثرات زنجبیل را برای پاکسازی کبد و افزایش متابولیسم چربی ها تقویت می کند.

یک فنجان آب را گرم کرده و قبل از اینکه به جوش آید ریشه زنجبیل را به آن اضافه کنید.
اجازه دهید آب روی حرارت کم به مدت چند دقیقه بجوشد و قبل از خاموش کردن حرارت آب لیمو ترش را به آن اضافه کنید.
چای را خوب به هم بزنید و اگر دوست داشتید برای شیرین کردن کمی عسل به آن اضافه کنید.
قبل از هر وعده غذایی ۱ فنجان از این چای بنوشید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *