تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  یکشنبه 13 آذر 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا یکشنبه 13 آذر مدارس تعطیل است؟

با اینکه آلودگی هوا در تهران و البرز و برخی از شهرهای بزرگ کشورها از جمله اصفهان و اراک مشهود است اما هیچ کدام از مدارس این شهرها تعطیل نیست و دانش اموزان فردا باید به مدرسه بروند.

آلودگی هوا این روزها مشکلات زیادی را برای دانش آموزان به وجود آورده و خانواده های دانش آموزان را سردرگم کرده و باعث نگرانی فرزندانشان شده است.

شاخص آلودگی هوا در روزهای اخیر رو به افزایش بوده و پزشکان معتقد هستند دانش آموزان نباید از خانه بیرون بروند و این در حالی است که آموزش و پرورش تصمیمی برای تعطیلی کردن مدارس و یا غیر حضوری کردن آن دارد.

در حال حاضر شاخص آلودگی هوا بالاست و برای گروه های آسیب پذیر می تواند پرخطر باشد این در حالی است که آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه منتظر بارش باران و وزیدن باد بوده تا از آلودگی کاسته شود اما فعلاً این اتفاق رخ نداده است و مدارس همچنان دایر است.

بدون شک آلودگی هوا می تواند آسیب بسیار جدی به دانش آموزان بزند و سلامتی شان را تحت تاثیر قرار دهد با سرد شدن هوا این موضوع در کشورمان همیشه وجود داشته است و هر ساله با آن دست و پنجه نرم می کند اما هنوز راهکار قطعی برای از بین بردن آلودگی و یا محدود کردن منابع آلاینده در کشورمان صورت نگرفته است.

آلودگی شدید هوا

یکی از مشکلات اساسی که همه کشورهای جهان در دوران کنونی با آن روبرو هستند، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین است. حتی کشوری مانند سوئد که به لحاظ قوانین محیط‌زیستی کشوری بسیار پیشرفته محسوب می‌شود، از این موضوع مستثنی نیست. تغییرات آب و هوایی و اقلیمی مشکلات متعددی را در زمینه منابع آبی ایجاد خواهد کرد و از آن‌جا که همه کشورها در آن نقش دارند و بخش زیادی از مشکل پیش آمده، می‌تواند مربوط به سایر کشورها باشد، لذا پیش‌بینی جنگ آب و هوایی در آینده‌ای نه چندان دور، خیلی هم دور از ذهن نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مرسی که هوای ما دانش‌اموزای اراکو دارید بخدا صبح که میریم مدرسه سوزش گلو داریم هممون
    انگار هوا انقدر سمی شده که خودشو داره نشون میده کل مدرسه سرفه میکنن نمیدونیم دیگ چکار کنیم🥲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *