فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ به علت سرما

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا چهارشنبه 13 آذر 1401 مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا چهارشنبه 13 آذر 1401 به علت آلودگی هوا یا سرمای هوا صحت دارد؟ فردا مدارس تهران و البرز تعطیل است؟ جزئیات کامل را در این صفحه بخوانید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا چهارشنبه 13 آذر

این روزها دانش آموزان درباره تعطیلی مدارس سردرگم هستند و نمی دانند که آیا مدارس به دلایل مختلف تعطیل است یا خیر. فردا مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

در چند روز گذشته بارندگی برف باعث شده بود که مشکلاتی برای مردم از نظر عبور و مرور به وجود بیاید لغزندگی خیابانها و یخبندان یکی از چالش هایی بود که مردم با آن درگیر بودند در برخی از نقاط کشورمان که شاهد بارش هستیم از نظر مشکلات ناشی از بارش برف دانش آموزان در مسیر رفتن به مدرسه مشکل دارند.

در برخی از شهرهای دیگر آلودگی هوا همچنان جولان می دهد در تهران و البرز به دلیل بارندگی های اخیر مقداری از آلاینده ها موجود در هوا کاسته شده و هوای نسبتا مطلوب وجود دارد و دانش آموزان فردا برای رفتن به مدرسه مشکلی نخواهند داشت.

در برخی از شهرهای شمالی به دلیل بارش برف احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تبریز و ارومیه و همچنین استان مازندران و گیلان شهر هایی بوده که احتمال تعطیلی را داشته باشند اما هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در هیچ شهری گرفته نشده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: به دستور استاندار البرز کلیه فرمانداران و شهرداری‌ها ملزم شده‌اند تا تدابیر لازم را جهت جمع آوری و اسکان بی سرپناهان در فصل سرما اتخاذ کنند. به گزارش ایسنا، محمدجوادکاظمینی با اشاره به تأکید استاندار البرز بر اهمیت اسکان بی سرپناهان از سطح شهر در شب‌های سرد پاییزی، گفت: همه ما در این مسئولیت اجتماعی نقش داریم. وی تاکید کرد: در جلسه قرارگاه اجتماعی استان نیز اجرای این طرح از سوی استاندار محترم جهت اجرا مصوب شده است. کاظمینی افزود: فرمانداران موظف شده‌اند پیگیری مستمر و موثری در این زمینه داشته باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *