تعطیلی مدارس تهران ،ورامین ،پیشوا و قرچک شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و ۱ دی

تعطیلی مدارس تهران ،ورامین ،پیشوا و قرچک شنبه و یکشنبه

تعطیلی مدارس تهران ،ورامین ،پیشوا و قرچک شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و ۱ دی ۹۸ را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به دلیل اوضاع اضطراری آلودگی هوا در پایتخت روزهای شنبه و یکشنبه در تهران و برخی از شهرهای این استان تعطیل اعلام شده است و مردم میتوانند شب یلدا را با خیال راحت تا نیمه های شب بیدار مانده و از دورهمی لذت ببرند.

معاون استاندار تهران: همه مدارس تهران، به اضافه ورامین، پیشوا و قرچک به علت تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

تعطیلی مدارس تهران ،ورامین ،پیشوا و قرچک شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و ۱ دی

مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند

به دلیل شاخص آلودگ هوا در پایتخت تدابیری برای رفع این بحران اندیشیده شده است و قرار شده که طرح زوج و فرد از مقابل درب منزل اجرا شود و کسی حق ندارد خارج از قوانین طرح زوج و فرد ا خانه خارج شود.

به همین دلیل در شب تردد هرگونه ماشین سنگین و کامیون ممنوع بوده و در صورت مشاهده متوقف و راهی پارکینگ خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران

به دلیل تعطیلی های پی در پی در هفته گذشته و هفته جاری امتحانات مدارس استان تهران نیز به تعویق افتاده است و به احتمال زیادی به هفته آینده موکول خواهد شد.

همچنین هرگونه فعالیت ورزشی در سطح شهر نیز ممنوع خواهد بود که چرا که تنفس در شهر به دلیل آلایندگی های فراوان باعث آسیب رسیدن به سلامتی بدن خواهد شد.

امتحانات با یک هقته تاخیر برگزار میشود

در پی افزایش آلودگی هوا و پیش بینی ماندگاری این وضعیت در هوای تهران در هفته پیش رو، معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.

همه مدارس شهرهای تهران یکشنبه ۱ دی ۹۸ تعطیل است

محمد تقی‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی طی روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر برای روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.

پیش از این شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرده بود که جمعه ۲۹ آذر ماه در بیشتر مناطق پایتخت، کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

تعطیلی مدارس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *