تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر

تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر

تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر را به همراه لیست شهرها در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آلودگی هوا در اصفهان و مشهد و سمنان کلان شهرهای کشورمان با شروع فصل سرما افزایش یافته و بیماران در وضعیت بحرانی قرار گرفته اند.

تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر

هرساله با آغاز فصل سرما شرایط بسیار بدی از نظر آب و هوایی برای استان های کشورمان به وجود می آید که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم به ناچار مدارس تعطیل میشوند.

تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر

کودکان و افراد کهن سال و همچنین بیماران بیشترین آسیب را در این وضعیت هوا متحمل میشوند.

با توجه به آلودگی های شدید هوا در اصفهان و مشهد و سمنان پیش بینی میشود که فردا نیز آلودگی هوا همچنان تداوم داشته باشد و مدارس این استان ها به همراه سایر شهرستان هایشان فردا دوشنبه 11 آذر 98 تعطیل شوند. (هنوز مشخص نشده)

البته هنوز هیچگونه رسانه معتبری این خبر را تایید نکرده اند و به محض تایید خبر و با اعلام اینکه فردا تعطیل خواهد بود در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

متاسفانه تنها راهکار مسئولین برای از بین بردن آلودگی هوا تعطیلی مدارس است! و هیچگونه تدابیری برای تعطیلی کارخانه ها و یا قوانینی برای بهبود کیفیت خودروها ندارد و با این شیوه مدیریت هیچگاه مشکل آب و هوایی کشورمان در فصل سرما حل نخواهد شد.ظ

تعطیلی مدارس سمنان و مشهد و اصفهان دوشنبه 11 آذر

عمولاً میزان آسیب بستگی به میزان قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی زیانبار مانند تماس با آلاینده‌ها و غلظت مواد شیمیایی دارد. صدمات ریوی ناشی از هوای آلوده به اوزون، خطری است که هر ۳ نفر از ۵ نفر با آن روبرو هستند.

یکی از آثار و نتایج آلودگی هوا باران اسیدی است. باران اسیدی به پدیده‌هایی مانند مه اسیدی و برف اسیدی که با مقادیر قابل توجهی اسید از آسمان همراه هستند، گفته میشود. باران هنگامی اسیدی میشود که میزان پیاچ آب آن کمتر از ۵٫۶ باشد. این مقدار پیاچ بیانگر تعادل شیمیایی به وجود آمده میان کربن دیاکسید و حالت محلول آن یعنی بیکربنات (HCO ۳) در آب خالص است. باران اسیدی دارای نتایج زیانبار اکولوژیکی بر سلامتی انسان، حیوانات و پوشش گیاهی دارد.

باران‌های اسیدی از گاز‌های گوگرد دیاکسید و از خانواده اکسید نیتروژن خروجی از دود اگزوز اتومبیل‌ها و کارخانه‌ها ایجاد میشود. این گاز‌ها در اتمسفر زمین با بخار آب واکنش داده و اسید‌هایی مانند سولفوریک اسید و نیتریک اسید را تشکیل میدهند.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *