ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ ماجرای آشنایی و ازدواج انها را به همراه تصاویر و عکس های انها را به سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟

وی از بازیگران تئاتر است که در همسرش را نیز در بازیگر همراهی و یاری میکند

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

هرچند که همچو گلاره عباسی شهرت چندانی در بازیگر ندارد اما سوابق هنری زیادی را در عرصه تئاتر دارد.

درباره بیوگرافی ایشان اطلاعت چندانی در رسانه های معتبر وجود ندارد و خانم عباسی نیز درباره شوهرش زیاد صبحت نکرده است .

تنها چیزی که این خانم هنرمد درباره ازدواجش گفته است این بوده که مراسم ازدواجشان را کاملا سنتی و ساده برگزار کرده اند.

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

انها در سال 1394 به صورت رسمی ازدواج کرده و در اینستاگرامش با نوشتن متن زیر این بر را برای هوادارانش در اینستاگرام اطلاع رسانی کرد.

به نام پرودگارمون اغاز می کنیم زندگی مشترکمون را.تا در کنار هم جوان تر شویم و عمیق تر …..و امید است که همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت .با دعای خیر شما مردم خوب وطنم .????پیشاپیش عید بر همه مبارک باد

لازم به ذکر است که خانم عباسی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون ایران است که سابقه بسیار زیادی در این زینه دارد.

فیلم مصاحبه گلاره عباسی با مهران مدیری در دورهمی

گلاره عباسی (متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است.

 

گلاره عباسی فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال 1387 با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد.

او پس از آن در فیلمهای : اشیا از آنه در ایننه میبینید به شما نزدیکترند و شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار شرکت نموده است.

پدر گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون

او علاوه بر سینما نیز در چندین سریال تلویزیونی حضور داشته است که می توان به : سریال نون و ریحون,سریال حیرانی,سریال شیدایی,بچه ها نگاه میکنند,کتاب فروشی هدهد,مهرآباد,گمشده,سریال تکیه بر باد و به تازگی سریال مدینه اشاره نمود.

ادیب راد هرچند شغلی مرتبط با هنر ندارد اما از جمله علاقمندان فعالیت های هنری است! بد نیست بدانید گلاره برای اولین بار به همراه همسر خود در رونمایی اولین فیلم سینمایی نرگس آبیار با نام اصلی ” شیار ۱۴۳ ” که نقش اصلی آن را نیز بازی کرده بود، ظاهر شد! گلاره در فیلم سینمایی ” شیار ۱۴۳ ” در کنار مریلا زارعی، به عنوان خواهر یک رزمنده و با لهجه کرمانی توانسته بود به خوبی هر چه ظاهر شود.

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

وی در مصاحبه ای درباره تفریح در زندگی خود چنین می گوید: “جدا از کتاب و فیلم که معمولا همراه ماست و بخشی از کار ما هم به حساب می آید، موسیقی را هم خیلی دوست دارم و کارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دوست دارم و گوش می دهم. اما مهم ترین تفریح من، وقت گذراندن با خانواده و همسرم است.

ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل ادیب راد همسر گلاره عباسی کیست؟ بیوگرافی ادیب راد و شغل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *