فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو قطعی شد اولین واکنش تتلو را ببینید

فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو به سحر قریشی لو رفت اولین واکنش تتلو

فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو قطعی شد اولین واکنش تتلو را ببینید

فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو قطعی شد اولین واکنش تتلو به تغییر جنسیت را در این صفحه مشاهده نمایید.

تتلو که خبرهایی مبنی بر تغییر جنسیت اش در فضای مجازی منتشر شده بود در صفحه خود به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد او در ویدیویی به این خبر نیز واکنش نشان داد.

ماجرای تغییر جنسیت امیر تتلو

فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو قطعی شد اولین واکنش تتلو را ببینید

تتلو چندسالیت در ترکیه زندگی میکند و به هر دری میند تا بتواند برای کانال یوتیوب خود فالوئر به دست آورد او حتی طی قراردادی با سحر قریشی وارد رابطه ای صوری شد تا بتواند نشان دهد تا بتواند از این طریق فالوئرهای خود را شبکه های اجتماعی افزایش دهد و از سوی دیگر بلیت های کنسرت خود را به فروش برساند .

تتلو از خواننده های زیر زمینی بود که کارش را در ایران در دهه هشتاد اغاز کرد و تلاش زیادی برای کسب مجوز و برگزاری کنسرت انجام داد اما موفق به این امر نشد و حتی به زندان افتاد حالا او به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در کشور ترکیه کنسرت های خود را برگزار میکند.

تتلو از هر روش و ترفندی برای جذب فالوئر و خبرساز شدن استفاده میکند و خبر تغییر جنسیت او نیز بدون شک یکی دیگر از حقه هایش خواهد بود.

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده است. تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد. که در این بخش نگاهی داریم به زندگی بسیار عجیب و پر فراز و نشیب این چهره!

فیلم / تغییر جنسیت امیر تتلو لو رفت اولین واکنش تتلو را ببینید

او در بعضی از مواقع اظهار نظرهای عجیبی می کند که باعث رنجش بسیاری شده است. در سال 1396 او از محمدرضا شجریان انتقاد کرد و گفت که ربنای محمدرضا شجریان تکراری است و منت بر سر مردم می گذارد و منم هم می توانم بخوانم که با واکنش منفی کاربران اینترنت و رسانه های اصلاح طلب مواجه شد.

خراسان نوشت: شبکه پر سر و صدای قمار بعد از دستگیری یکی از سرشاخه‌هایش معروف به میلاد حاتمی در ترکیه و انتقالش به ایران، اول ترکیه را ترک کرد و بعد هم تا مدت‌ها سکوت کرده بود تا موج اعتراض و تنفری که مردم از آن‌ها داشتند کمی فروکش کند؛ به این امید که مردم حواشی قبلی را فراموش کنند و سناریوی جدید بتواند دوباره آتش جنجال را روشن کند.

حالا شبکه قمار، باز هم مثل قبل به کمک پاپاراتزی معروفش فعال شده و با کمک الگوی انتشار قطره‌چکانی اطلاعات درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد؛ در حالی که دنبال‌کننده‌های کنجکاو نمی‌دانند با هر کلیک به ادامه حیات چه شبکه مخربی کمک می‌کنند.

سحر قریشی، بازیگری که از ابتدای ورود به دنیای بازیگری هر روز با یک حاشیه جدید خودش را در تیتر اخبار نگه داشته است، از ارتباط با بازیکن فوتبال تا نامزدی با یک خواننده و اظهار نظرهای جنجالیِ هر روزه، برند شخصی خودش را به حاشیه گره زده است. با این حال با نگاهی به عملکرد شبکه قمار برای جذب در سال های اخیر می بینیم روابط ساختگی یکی از ترفندهای آن ها برای جذب مخاطب است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. سلام
    تتلو خان دیگه راهی برای جلب توجه شدنش پیدا نکرده اره روسری بزاری سرت خیلی بهت میاد جذابتر میشی 😂😂😆

  2. امیر تتلو از ده ها بیماری روانی رنج میبره که میتونید تو رفتارها و صحبتهاش متوجه شید. اینرو تعداد زیادی از دکترهای روانپزشک گفتند

  3. واقعا متاسفم قشنگ از رفتارش مشخص هستش تو ی خانواده بی آبرو بزرگ شده مرتیکه دفتر نقاشی😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *