توهین احمد جهان بزرگی به حسن روحانی و مسئولان نظام (فیلم)

توهین احمد جهان بزرگی به حسن روحانی و مسئولان نظام (فیلم)

توهین احمد جهان بزرگی به حسن روحانی و مسئولان نظام (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته آقای احمد جهان بزرگی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یک برنامه زنده شبکه 4 حضور پیدا کرد به شدت به مسئولان نظام به خصوص حسن روحانی حمله کرده! او گفت که مسئولان در خانه پای منقل (تریاک) مینشینند و اصلا برایشان مهم نیست که در کشور چه اتفاقاتی رخ میدهد و هیچگونه احساس مسئولتی نمیکنند .

او همچنین با طعنه حکایتی روایت کرد که یک نفر در زندگی اش اشتباه میکرد و از او میپرسیدند چرا اشتباه میکنی پاسخ میداد در کودکی شیر خر خورده ام!

فیلم توهین احمد جهان بزرگی به حسن روحانی

آقای جهان بزرگی همچنین در بخشی دیگر از صحبت هایش گفت چرا مردم به کسی که 4 سال هیچ کار مثمر ثمری را در کشور انجام نداده دوباره رای میدهند؟

توهین احمد جهان بزرگی به حسن روحانی و مسئولان نظام (فیلم)

حجت‌الاسلام جهان بزرگی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: مشرب آیت‌الله سیستانی و رهبر انقلاب در مسائل سیاسی متفاوت نیست، منتهی مقتضیات زمان و مکان در رأی مجتهد موثر است.

رسانه‌های معاند پس از جریانات آبان ماه امسال حملات گسترده رسانه‌ای را علیه نظام اسلامی ترتیب دادند. یکی از اقدامات آنها مقایسه اعتراضات عراق و غائله بنزین در ایران و واکنش رهبر انقلاب و آیت‌الله سیستانی در مورد آنها بود. این رسانه‌ها در پی القای این مطلب بودند که در حوادث اخیر عراق، آیت‌الله سیستانی از مردم حمایت کرد که این مسئله منجر به استعفای عبدالمهدی شد در حالی که آیت‌الله خامنه‌ای عکس این عملکرد را داشته است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *