سایت و نحوه ثبت نام وام ازدواج جوان روستایی متولد دهه ۶۰

سایت و نحوه ثبت نام وام ازدواج جوان روستایی متولد دهه ۶۰

سایت ثبت نام وام ازدواج جوان روستایی متولد دهه ۶۰ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت و نحوه ثبت نام وام ازدواج جوان روستایی متولد دهه ۶۰

سایت ثبت نام وام ازدواج جوان روستایی

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با همکاری نمودن معاون توسعه روستایی و منطقه های محروم کشورمان، برای وام به زوج‌های جوان روستایی زاده‌ی دهه ۶۰ با تاریخ عقد رسمی از تاریخ روز ۱۵ مهرماه تا اسفند‌ماه سال ۱۴۰۰ شروع نمود.

طی یک خبر، در تاریخ روز دوشنبه از معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری، با اسناد به توافقنامه همکاری نمودن معاون ریاست جمهور در امور بانوان و خانواده و معاون توسعه روستایی منطقه‌ های محروم به شماره ۶٨۴٨۵، در تاریخ روز ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ در حمایت از سیاست‌های ازدواج در منطقه های روستایی کشورمان، شرایط به وجود آمده، وام ازدواج برای تقاضا کنندگانی که شرایط وام ازدواج را دارند، «زوج‌ها هر دو زاده‌ی دهه ۶۰، با تاریخ عقد رسمی از تاریخ روز ۱۵ مهر تا روز ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰»، آغاز شده است.

لینک ثبت نام وام:    »»» کلیک کنید «««

طی اطلاع رسانی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری، تقاضا کنندگانی که شرایط ذکر شده را دارند، می‌توانند با مراجعه نمودن به لینک در رابطه با پورتال معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری، با کامل کردن فرم و بارگذاری سندهای مورد احتیاج در سامانه ازدواج نسبت به نام‌نویسی گرفتن وام اقدام نمایند.

شرایط دریافت کردن وام ازدواج از جمله:
زوج ها باید هر دویشان زاده‌ی دهه ۶۰ نیز باشند، تاریخ عقد رسمی تقاضا کنندگان در تاریخ روز ۱۵ مهر تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ باشد،
زوج‌ها محل زندگیشان همیشه در منطقه های روستایی و عشایری با حدودآ ۵ سال پیشینه باشند،
وهمچنین بارگذاری تصویر عقدنامه در سامانه ازدواج، زاده‌ی دهه‌ی ۶٠ روستایی در زیر پورتال معاون ریاست جمهوری در امور بانوان و خانواده لازم می‌باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *