ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی

ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی avayejadooyi.ir را به همراه زمان پخش در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی

مسابقه استعدادیابی که موضوع آن موسیقی و خوانندگی است در ایران با داوران مشهور در حال تولید و به زودی پخش می‌شود.

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی

توجه کنید پس از ورود به وبسایت جهت ثبت نام در مسابقه آوای جادویی، اطلاعاتی از شما خواسته می شود. پس از ثبت اطلاعات، ایمیل تاییدی برای شما ارسال می شود. جهت مصاحبه آنلاین، ما از طریق ایمیل و ارسال پیامک شما را مطلع خواهیم کرد. اگر هم سوالی در مورد نحوه شرکت در این مسابقه دارید، کافی است با پشتیبانی سایت لیگ جهانی موسیقی تماس برقرار کنید و آنها شما را از نحوه شرکت در مسابقه مطلع خواهند کرد.

ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی

با همکاری داورانی هم چون، محمد اصفهانی ،رضا صادقی ،فرزاد فرزین،احسان خواجه امیری و رضا یزدانی می باشد.

به تهیه کنندگی آقای محمد تهرانی و داوران مطرح شده و به زودی فراخوان شرکت در این مسابقه را اعلام می کنند.

اگر علاقه به شرکت کردن در این مسابقه دارید بعد از اعلام فراخوان در این مسابقه می توانید ثبت نام کنید و برای مطرح و معروف شدن خود شانس تان را امتحان کنید در این مسابقه هیچ فراخوانی داده نشده است برای اطلاع بیشتر به ادرس avayejadooyi.ir بروید.

اسامی داوران مسابقه خوانندگی آوای جادویی

جناب آقای محمد اصفهانی
رضا صادقی
احسان خواجه امیری
رضا یزدانی
علیرضا افکاری
فرزاد فرزین می باشد

‎بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

‎محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست. بلکه تلاش میکند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علیرغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

وی افزود: در آوای جادویی استعدادهای موسیقی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند میتوانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام میگردد، وارد این مسابقه شوند.

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه آوای جادویی + آدرس سایت اوای جادویی

پخش مسابقه خوانندگی آوای جادویی از پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است. این مسابقه هر پنجشنبه به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم‌ نت منتشر می شود. پیش از این نیز یک برنامه استعدادیابی دیگر در زمینه ی موسیقی به نام مسابقه بندبازی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلم نت پخش شده بود.

آوای جادویی یک مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌ کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

مسابقه آوای جادویی ابتدا قرار بود اسفند سال گذشته پخش خود را آغاز کند اما در نهایت پخش آن به آخرین پنجشنبه ی سال ۱۴۰۱ موکول شد.

در هر قسمت از آوای جادویی شرکت‌ کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌ های مطرح کشور می‌ پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

8 نظر

  1. سلام توقسمت ارسال فیلم به مشکل میخوریم نمیشه ارسال کرد برنامه قبول نمیکنه لطفا راه حل دیگه ای رو تدارک ببینید ممنونم

  2. محسن مشیزی

    سلام برای شرکت در برنامه چه تاریخی میتونیم درخواست بدیم

  3. سلام و عرض ادب
    اول که خسته نباشید میگم به تمام دست اندر کاران این برنامه
    دوم اینکه میخواستم بدونم چه تاریخی میتونیم برای شرکت در مسابقه اقدام کنیم
    ممنون از راهنماییتون

  4. ضمن عرض سلام و ادب و خسته نباشید
    میخواستم بدونم چه تاریخی برای شرکت در مسابقه در سال ۱۴۰۲تایین شده

    • ضمن عرض سلام و ادب و خسته نباشید
      میخواستم بدونم چه تاریخی برای شرکت در مسابقه در سال ۱۴۰۲تایین شده
      ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

  5. فرزاد حدادی

    با سلام دیدگاهم اینه که به امید خدا یک خواننده عالی بشم

  6. با سلام و تشکر از تهیه برنامه جذاب آوای جادویی که گامی در جهت شناخت استعدادهای برتر این سرزمین در عرصه خوانندگی بود باید گفت در مرحله آخر که رای مردمی بود بی عدالتی کامل حکمفرما بود طوری که مسلم بود گروه چهار نفره به دلیل تعداد نفرات حتما رای بیشتر نسبت به تک نفره میآورد و شاید بهتر بود تعداد رای آنها به عدد چهار تقسیم می‌شد تا مشخص شود هر فرد در این گروه چند رای میاورد یا به آقای یزدانی گفته میشد اگر گروه چهار نفره بالا رود رای آنها به عدد چهار تقسیم میشود و مطمئن باشید که مهرداد را که از لحاظ جذب مخاطب و مهارتها توانمند تر بود انتخاب می‌کرد پر واضح بود که به عمد گروه چهار نفره اش را جهت رای مردمی بالا آورد.پس استعداد واقعی به حقش نرسید

  7. سلام لطفا زمان ثبت نام درمسابقه رو پیامک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *