بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد +نحوه آشنایی

بیوگرافی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده +نحوه آشنایی

بیوگرافی جان سینا بازیگر و کشتی کج کار

جان سینا در 23 آوریل سال 1977در کشور آمریکا منطقه ماساچوست متولد شده است همسرش شهرزاد شریعت زاده اهل ایران است جان سینا یکی از محبوب ترین ورزشکاران کشتی کج به شمار می آید.

بیوگرافی جان سینا و همسرش شهرزاد شریعت زاده +نحوه آشنایی

جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور در ۲۳ آوریل سال ۱۹۷۷ در وست نیوبری ماساچوست متولد شد. فرزند دوم خانواده است برادر بزرگش استیون نام دارد دارد و سه برادر دیگرش دن سینا، مت سینا، و استیو سینا هستند. پدر بزرگ مادری اش تونی لوپین بازیکن اسبق بیسبال است. پدرش تبار ایتالیایی دارد در حالی که مادرش فرانسوی است و تبار کانادایی و انگلیسی دارد.

وی در یک خانواده پیرو دین مسیحیت کاتولیک بزرگ شده و به یک دبیرستان کاتولیک رفت و سپس به یک مدرسه تحصیلی-ورزشی منتقل شد و پس از آن در دانشگاه اسپرینگ فیلد واقع در شهر خودش تحصیل کرد.

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد شریعت زاده

جان سینا کشتی کج کار کیست

نام اصلی او جان فلیکس آنتونی سینا جونیور میباشد او رزم کار و بدنساز حرفه ای و بازیگر و خواننده آهنگهای رپ است.

جان سینا در 23 آوریل سال 1977در کشور آمریکا منطقه ماساچوست متولد شده است .

ایشان در حال حاضر بیشترین فعالیت خود را در زمینه بازیگری دارد و بعضی مواقع به فعالیت کشتی گیری می پردازد .

از مهم ترین القاب ایشان میتوان به قهرمان ، مردی که تسلیم نمیشود ، مستر پی ، جان سینا ، خوان سینا اشاره کنیم .

زندگی خانوادگی

جان فیلیکس دارای یک برادر بزرگار به نام استیون می باشد و ۳ برادر دیگر ایشان از وی کوچیکتر هستند .

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد شریعت زاده

پدر بزرگ او آقای تونی لوپین جزو بازیکنان بیسبال بود .

جان سینا در یک خانواده مسیحی متولد و بزرگ شده است و دوران دانش آموزی خود را در کاتولیک طی کرد و بعد از آن به یک مدرسه ورزشی منتقل شده و بعد در دانشگاهی به اسم اسپرینگ فیلد در شهر خود مشغول به تحصیل شد و به عنوان عضو تیم کالج فوتبال نیز فعالیت میکرد.

تحصیلات جان سینا

وی توانست مدرک فیژلوژی در گرایش ورزشی و حرکات بدن را از دانشگاه فیلد دریافت کند و بعد از اخذ مدرک به طور کامل حرفه ای وارد عرصه بدنسازی شده و همزمان راننده لیموزن بود.

شروع حرفه ورزشی

ایشان در سال ۱۹۹۸ به طور رسمی فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز میکند و در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک کشتی گیر ماهر فعالیت میکند و توانست.

افتخارات جان سینا

وی توانست ۵ بار عنوات قهرمانب در پی پرویو بزرگ دبلیودبیلوای از آن خود کند و به عنوان پرچم دار کمپانی محسوب شود و همچنین دارای ۱۶ دوره قهرمانی در حرفه کشتی گیر را در کارنامه تجارب خود دارا است .

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد شریعت زاده

فعالیت بازیگری و موسیقی

وی از بازیگران فعال عرصه سینما نیز می باشد که در سال های ۲۰۰۹ و۲۰۱۷، ۲۰۱۸ به عنوان نقش اصلی در فیلم های مختلف هنرنمایی کرده است و علاوه بر این در حرفه موسیقی و آهنگ رپ فعالیت دارد و آلبوم خود را در سال ۲۰۰۵ به نام you cant see me منتشر کرده است

ماجرا آشنایی جان سینا و نیکی بلا

در سال ۲۰۱۲ بود که وی با یک کشتی گیر خانم به نام نیکی بلا وارد رابطه میشود و بعد از ۵ سال آشنایی با وی در سال ۲۰۱۷ از نیکی خواستگاری میکند و جان ونیکی سرانجام به طور نامشخص در سال ۲۰۱۸ رابطه خود را کات میکنند و در حالی که فقط چند هفته تا عروسیشان مانده بود و برخی رسانه ها علل بهم خوردن این ازدواج را نیکی بلا دانسته اند‌.

 

ازدواج جان سینا

وی در سال ۲۰۰۹ در فیلمی به نام ۱۲rounds به هنرنمایی پرداخت و اعلام داشت با دوست خود به اسم الیزابت هوبردو در دوران دبیرستان نامزد کرده است که این ازدواج ناموفق بوده و درسال ۲۰۱۲ از هم جدا میشوند .

نامزدی با دختر ایرانی شهرزاد شریعت زاده

وی که به تازگی از نیکی بلا به خواست خودش جدا شده بود اما بعد از مدتی وارد یک رابطه کاملا عاطفی با یک دختر مهندس مقیم ونکور کاندا به نام شهرزاد سریعت زاده میشود .

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و مادرش و عکس

شهرزاد دختری اصالتا ایرانی متولد دهه هفتاد است؛ او در شهر ونکوور کانادا متولد شد و در همان فرهنگ قد کشیده و بزرگ شد.

شهرزاد از طرفداران پروپاقرص جان سینا بود و همین موضوع موجب آشنایی بیشتر این دو نفر شد؛شهرزاد  از بچگی عاشق جان سینا بوده و هیچ گاه تصورش را هم نمی کرد عشق زمان کودکی اش حالا همسر او باشد.

مسابقات کشتی کج مسابقات ای نمایشی بوده که سالها در در سراسر جهان برگزار می‌شود بیشترین ستاره های سرشناس این رشته در کشور آمریکا می باشند در این مسابقات چند کمپانی وجود دارند که با ورزشکاران قرارداد می بندند و در یک سناریو یا فیلمنامه‌ای که می نویسند باید ورزشکاران همانند یک بازیگر این سناریو را اجرا کنند و فنون خود را در آن به کار ببرند

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد شریعت زاده

بر اساس این سناریو ورزشکاران بعد از مبارزه با یکدیگر باید ضربات نمایشی را به یکدیگر بزنند اما این ضربات باید به گونه‌ای باشد که واقعی نشان داده شود

شهرت و محبوبیت

جان سینا تا به حال توانسته با حضور با مداوم خود در مسابقات کشتی کج به شهرت فراوانی دست پیدا کند از مهم ترین افراد کشتی کج بوده طرفداران فراوانی را دارد

مسابقات او از پرتماشاگرترین مسابقاتی بوده که در کشتی کج برگزار می شود و بلیط های بسیار زیادی فروخته می شود و به همین منظور کمپانی های مختلف کشتی کج برای استخدام حاضرم پول های بسیار زیادی را بپردازند

شهرت فراوان و محبوبیت زیاد جان سینا او را تحریک کرد که به دنیای بازیگری و موسیقی نیز ورود کند

آلبوم رپ که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد هرچند که از نظر موسیقی سواد و تحصیلات تخصصی ندارد اما به دلیل محبوبیت که در بین مردم جهان به دست آورده است توانست با آهنگ‌های خود درآمد بسیار زیادی را نیز به دست آورد.

فیلم ازدواج جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

قوانین عجیب جان سینا که نمیدانید

1- جان سینا زندگی بسیار لاکچری دارد و با هر زنی که وارد رابطه میشود با اون مثل بَرده رفتار میکند علت این هم طلاق همسر اولش بوده که تقریبا همه اموال او را بالا کشیده است.

بعد از این طلاق جان سینا با هر زنی وارد رابطه میشود برای او قوانین کاملا یکطرفه ای در نظر میگیرد به عنوان مثال آنها نبیاد با وی سلفی بگیرند و یا از او درخواست رابطه جنسی کنند مگر اینکه جان سینا بخواهد.

2- جان سینا از نگهداری حیوان در خانه اش متنفر است و هیچ کسی حق ندارد به خانه او می آید با حیوان خانگی اش بیاید

3 – در خانه جان سینا وقتی میز غذا اماده میشود باید همه کسانی که بر سر سفره مینشیند لباس رسمی کت و شلوار با کروات بپوشند.

فیلم عروسی جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

4- او از کثیفی بیزار است و وسواس دارد و تا به حال بسیاری از خدمتکارانش را اخرج کرده است.

5- او با کودکان رابطه خوبی دارد و با آنها سلفی میگیرد و بازی میکند ولی نمیخواهد خودش بچه دار بشود و میگوید میخواهم نسلم منقرض شود.

ازدواج جان سینا با دختر ایرانی

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

همسر جان سینا شهرزاد شریعت زاده کیست

شی یا شهرزاد شریعت زاده 31 سال متولد 1989 در شهر ونکوور کانادا از یک پدر و مادر ایرانی است.

همسر جان سینا شهرزاد کیست؟

او در سال 2013 از دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا مدرک مهندسی الکترونیک دریافت کرده است. شای به عنوان دستیار فروش در شرکتی به نام La Vie En Rose شروع به کار کرد و پس از آن به عنوان مهندس برنامه های کاربردی در شرکت Alpha Technologies استخدام شد.

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار و همسرش شهرزاد +نحوه آشنایی

تلاش برای استخدام شدن به عنوان پلیس و نیروهای ویژه

بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، راه تبدیل شدن به ستاره برای سینا هموار نبود. وی در آرزوی تبدیل شدن به یک ورزشکار پرورش اندام شناخته شده خانه را ترک کرد و به سانتا مونیکا رفت هر چند پدرش بر این باور بود که سینا هیچگاه در این زمینه موفق نخواهد بود. وی که هیچ شغلی نداشت سعی کرد به عنوان پلیس استخدام شود. وی با 500 دلار خانه را ترک کرده و به سانتا مونیکا رفت. وی در امتحانات ورودی اداره پلیس برای پلیس بزرگراه شرکت کرد اما در این زمینه نیز موفق نشد. بعد از این شکست وی شانسش را در نیروهای ویژه دریایی ارتش امتحان کرد. وی که در آن زمان 22 سال سن داشت بسیار مغرور بود و فکر می کرد که از پس هر کاری برخواهد آمد اما در این زمینه نیز موفق نشد.

بیوگرافی جان سینا کشتی کج کار با لباس زنانه

شغل های عجیب و غریب

بعد از موفق نشدن برای پیوستن به نیروهای پلیس، سینا برای امرار معاش به کارهای عجیبی روی آورد که یکی از آن ها رانندگی لیموزین بود. وی که در شهری کوچک بدنیا آمده و بزرگ شده بود با رانندگی در شهر بزرگی مانند کالیفرنیا آشنا نبوده و خیلی زود فهمید که رانندگی لیموزین برای وی مناسب نیست. وی راه ساده ای برای سیر کردن شکمش پیدا کرد و آن تبدیل شدن به قهرمان مسابقات پیتزا خوری بود. وی که بی پول و به شدت گرسنه بود در یک مسابقه پیتزاخوری شرکت کرد و این کار به صورت هر روز هنگام نهار ادامه داشت. وی هر بار با خوردن یک پیتزای بسیار بزرگ که از هر کسی برنمی آمد می توانست بدون پرداخت پول شکمش را سیر کند. در نهایت صاحب پیتزا فروشی او را کناری کشیده و گفت که لازم نیست برای سیر کردن شکمش اینفدر خودش را اذیت کند و می تواند به او مقداری غذای مجانی بدهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *