جدایی و طلاق ملانیا ترامپ از ترامپ (علت جدایی همسر ترامپ از او)

جدایی و طلاق ملانیا ترامپ از ترامپ (علت جدایی همسر ترامپ از او)

جدایی ملانیا از ترامپ (علت جدایی همسر ترامپ از او)  را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

ملانیا همسر ترامپ در مصاحبه ای با خبرنگار سی ان ان گفته که زندگی ام با ترامپ به خط پایان رسیده است و اگر تا امروز صبر کرده ام به خاطر جایگاه او به عنوان رییس جمهور بوده که نخواستم آبروی او برود ولی حالا دیگر میخواهم از او جدا شوم

جدایی ملانیا از ترامپ

او درباره علت جدایی اش از ترامپ را بی ادبی و بی توجهی دونالد ترامپ ذکر میکند و میگوید از زمانی که با او وارد کاخ سفید شدیم همیشه به او بی محلی و بی احترامی میکرده است.

جدایی و طلاق ملانیا ترامپ از ترامپ (علت جدایی همسر ترامپ از او)

در یک سال اخیر کلیپ های زیادی را بی احترامی ترامپ به ملانیا در مقابل دوربین ها منتشر شده است که گویا در منزل نیز تنش بین انها بیشتر بوده است.

اوماروسا مانیگالت نیومن دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرده است که ازدواج 15 ساله ترامپ و ملانیا رو به پایان است و به زودی این رابطه اتمام خواهد یافت.

وی در این باره گفت: ملانیا اکنون برای طلاق گرفتن از ترامپ لحظه شماری می کند. به محض اینکه ترامپ از کاخ سفید بیرون بیاید، ملانیا از او طلاق می گیرد. ملانیا اکنون به دنبال راهی برای انتقام گرفتن از ترامپ است.

روزنامه دیلی‌میل نیز در گزارشی نوشته است دونالد ترامپ انتخابات را از دست داده اما ممکن است همسرش، ملانیا ترامپ را هم از دست بدهد.

نقل مشهور این است که ملانیا ترامپ بعد از پیروزی دونالد در سال 2016 گریه کرده و به یکی از دوستانش گفته که هرگز انتظار نداشته او فاتح انتخابات باشد.

ملانیا ترامپ پس از رفتن دونالد ترامپ به کاخ سفید 5 ماه از رفتن از نیویورک به واشنگتن امتناع می‌کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مارتیک زرین منش

    ازش طلاق هم بگیری بازم باید بخوری جونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *