جرم وریا غفوری چیست؟ اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

جرم وریا غفوری چیست؟ اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

جرم وریا غفوری چیست؟ اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟ آیا هک شده یا خودش استوری گذاشت؟ سیر تا پیاز جنجال های وریا غفوری فوتبالیست و بازیکن سابق استقلال و بازیکن فولاد خوزستان را در ادامه ببینید.

اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

وریا غفوری کاپیتان سابق تیم ملی ایران و استقلال و بازیکنان کنونی فولاد خوزستان به دلیل انتشار استوری های سیاسی بازداشت شده و در حال حاضر در زندان به سر می برد.

وریا غفوری در چند سال اخیر نیز به مسائل مختلف کشور در اینستاگرام واکنش نشان می داد او همچنین در مصاحبه های بعد از مسابقات فوتبال درباره مسائل سیاسی اظهارنظر میکرد بارها به دادسرا احضار شده بود و حتی توسط کمیته انضباطی فوتبال جریمه شد  اما همچنان به کار خود ادامه میداد تا اینکه با آغاز اعتراضات در کشور به حمایت از معترضین پرداخت با استوری های مختلف حسابی جنجال‌آفرین شده بود.

جرم وریا غفوری چیست؟ اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

جرم وریا غفوری چیست؟

اوایل آذر ۱۴۰۱در تمرین فولاد خوزستان بازداشت شد بعد از بازداشت او بسیاری از چهره های سرشناس هنری و ورزشی واکنش نشان دادند.

پرویز پرستویی ، علی دایی ،جواد نکونام ، علی کریمی و کریم باقری از جمله چهره های سرشناس بوده که در اینستاگرام خواستار آزادی این فوتبالیست شدند.

اینکه چرا وریا غفوری بازداشت شده است شاید برای برخی از علاقه مندان به فوتبال عجیب باشد اما اگر استوری ها و پست های اینستاگرامی این فوتبالیست را بررسی کرده باشید علت آن مشخص میشود.

همچنین ببینید:

فیلم کامل گریه و بغض مجتبی جباری برای وریا غفوری
فیلم کامل/ عذر خواهی جناب خان از وریا غفوری و تیم استقلال
بیوگرافی وریا غفوری فوتبالیست و همسرش
فیلم مصاحبه وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش و وزیر راه

وریا غفوری اهل سنندج است و گل‌های بسیار مهمی را برای استقلال به ثمر رسانده است.

حواشی که برای غفوری به وجود آمده است بازتاب گسترده ای داشته است.

جرم وریا غفوری چیست؟ اینستاگرام وریا غفوری چه شد؟

درباره اینکه آیا این فوتبالیست آزاد می شود یا خیر هنوز چیزی مشخص نشده است اما او در حال حاضر به اتهام تبلیغ علیه نظام و تشویق و ترغیب مردم برای حضور در اغتشاشات و نشر اکاذیب دستگیر و در زندان به سر میبرد.

از دیگر فوتبالیستهای کشورمان پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی ایران و استقلال به دلیل حضور در اغتشاشات و درگیری با پلیس دستگیر و در زندان به سر می برد.

همچنین ببینید: ماجرای کامل بازداشت کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی بازیگر

همچنین برخی از چهره های هنری از جمله کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی توسط نیروی انتظامی دستگیر و در زندان هستند هنگامه قاضیانی به علت انتشار ویدیوها و استوریهای سیاسی دستگیر شد و در آخرین ویدیو که از خود به اشتراک گذاشت در خیابان اقدام کشف حجاب کرد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *