فیلم مصاحبه و واکنش وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش و جزییات تجزیه طلبی وریا غفوری

فیلم مصاحبه وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش و وزیر راه

فیلم مصاحبه و واکنش وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش و جزییات تجزیه طلبی وریا غفوری

فیلم مصاحبه و واکنش وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش و جزییات تجزیه طلبی وریا غفوری را در این صفحه ببینید.

مصاحبه وریا غفوری به تجزیه طلب بودنش

چندی پیش وریا غفوری کاپییتان استقلال در اینستاگرامش جمله ای نوشت کلمه “کردی” را را واو یعنی “کوردی” نوشت و برخی ها از جمله وزیر راه این طرز نوشتاری وریا غفوریا را تجزیه طلبی او عنوان کردند!

عباس قاسمی وزیر راه در تویتر (که فیلتر است) نوشت:

برای هر سانت خاکِ پاک وطن خون دادیم تا نقشه شیرِغران ‎ایران به اندازه یک وجب هم تغییر نکند! سیلیِ مردم غیور ایران هم سهم کسانی است که پایِ زبانشان از گلیم شعورشان بیشتر دراز شده و حرف از تجزیه میزنند! و فکر میکنند همه چیز مثل فوتبال، یک بازی است!

در نهایت امروز وریا غفوری در پاسخ به این واکنش ها مصاحبه ای انجام داد و گفت من جانم را فدای ایران میکنم و برخیها از کلمات سواستفاده میکنند

وریا غفوری را به عنوان یکی از فوتبالیست مردمی و با دل و جرات میشناسند او همیشه با مصاحبه های جنجالی خبرساز شده است و تا به حال بارها مورد حمله برخی از رسانه های تندرو قرار گرفته است او چندی پیش به دلیل مصاحبه برای گرانی ها و وضعیت اقتصادی حتی گفته میشد از سوی صداوسیما ممنوع التصویر شده است که البته بعد از این حواشی مشخص شد چنین نبوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *