جریمه منع تردد شبانه بخشیده شد؟

جریمه منع تردد شبانه بخشیده شد؟

تاریخ انتشار 30 آبان 1400 – Study time 2 minutes

جریمه منع تردد شبانه بخشیده شد؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جریمه منع تردد شبانه بخشیده شد؟

جریمه منع تردد شبانه بخشیده شد؟

در روزهای کرونایی در کشورمان ستاد مقابله با کرونا برای پیشگیری از انتقال ویروس دورهمی و مهمانی ها تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ بامداد را ممنوع کرد و برای آن جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منظور کرد .

در این دو سال تعداد زیادی از مردم جریمه شدند و درآمدی بیش از ۱۱۴۷ میلیارد تومان به جیب دولت رفت و همین سبب شد شائبه ای در بین مردم به وجود بیاید علت لغو نشدن این طرح درآمد بسیار زیاد آن برای دولت می باشد .

در نهایت در روز ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که طرح منع تردد شبانه لغو شده ولی خودروهایی که برای دور کردن به خیابان می‌آیند باید جریمه شوند.

بعد از اعلام این خبر برخی از مردم گمان کردند جریمه های مربوط به منع تردد شبانه نیز بخشیده شده است در حالی که اینگونه نیست و جریمه‌ها پابرجا بوده و افرادی که جریمه شده اند باید مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

سرهنگ آقاجانی اظهار کرد: در صورتی که از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح دیشب خودرویی به واسطه تردد در سطح شهر جریمه شده باشد، این جریمه حذف خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری برای حذف آن نیست.

وی در ادامه با اشاره با اجرای طرح مقابله با خودروهای دودزا و آلاینده گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۴ هزار خودرو به واسطه مشکلات معاینه فنی اعمال قانون شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک هفته گذشته ۱۴۹ خودرو اعمال جریمه و به تعمیرگاه اعزام شده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *