جسد بابک خرمدین کارگردان

جسد بابک خرمدین کارگردان توسط پدر و مادرش در آسانسور

فیلم انتقال جسد بابک خرمدین توسط پدر و مادرش در آسانسور را به همراه جزییات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

صبح امروز خبر قتل و تکه تکه کردن بابک خرمدین توسط پدر و مادرش همه مردم ایران را در شو فرو برد و برای هیچ کسی قابل درک نبود!! به جرات میتوان گفت حتی دلسنگ ترین پدر و مادر ایرانی هم از شنیدن این خبر شوکه شدند!! مگر میشود پدر و مادری فرزند خود را وقتی خوابیده با چاقو بکشند و سپس جسدش را تکه تکه کنند و درون سطل زباله بریزند!!!

جسد بابک خرمدین کارگردان توسط پدر و مادرش در آسانسور و تصاویر جسد مثله شده بابک خرمدین کارگردان سینما را در این صفحه ببینید

اگر شما هم هنوز باور کردنش برایتان سخت است این ویدیو را ببینید که چگونه پدر ومادر بابک خرمدین جسد تکه تکه شده پسرشان را چگونه با از ساختمان خارج میکنند.

فیلم انتقال جسد بابک خرمدین توسط پدر و مادرش

کارآگاهان در گام نخست به سراغ یکی از نگهبان های ساختمان که در نزدیکی محل پیدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقیقات عنوان کرد که این کیسه و چمدان از بیرون ساختمان های فاز 3 به این سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اینکه ساختمان ها مجهز به شوتینگ است کارگران در محل شوتینگ بسته های زباله را مورد بازرسی قرار می دهند که وسیله ای سرقت نشده باشد به همین خاطر اگر داخل ساختمان این جنایت رخ داده بود جسد در محل شوتینگ باید از سوی کارگران پیدا می شد.

 

جسد مثله شده بابک خرمدین است

با گذشت 6 ساعت از پیدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکی قانونی با انگشت نگاری از دستان جسد مثله شده موفق به شناسایی هویت او شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *