جشن تولد همسر مهدی قائدی روی کشتی (فیلم)

جشن تولد همسر مهدی قائدی روی کشتی (فیلم)

جشن تولد همسر مهدی قائدی روی کشتی (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید..

جشن تولد همسر مهدی قائدی روی کشتی

مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته مراسم جشن تولدی برای همسرش روی کشتی لوکس در خلیج فارس گرفت که مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. همسر این فوتبالیست چندسالی از خودش بزرگتر است و هنگام ازدواج هم برخی از دختران به او حسادت کرده و کامنت های حسادت ورزانه ای برای او گذاشته بودند حالا با گرفتن جشن تولد لاکچری برای همسرش نیز آتش حسادت انها افروخته شد و با گذاشتن کامنت های متعدد واکنش نشان دادند.

لازم به ذکر است که آقای مهدی قائدی از بازیکنان محبوب استقلال میباشد که در سالهای اخیر توانسته گل های حیاتی و مهمی را برای این تیم به ثمر برسانند و از همین جهت به بازیکن محبوب استقلالی ها تبدیل شود.

همچنین ببینید: اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش چقدر است؟

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

جشن تولد همسر مهدی قائدی روی کشتی (فیلم)

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *