اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش آیا 7 سال است؟

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش 7 سال است؟

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش آیا 7 سال است؟ به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش

در روز 11 بهمن ماه 1398 بازیکن محبوب استقلال تهران با انتشار تصویری از خود و همسرش تولد وی را تبریک گفت و همین باعث شد که هواداران استقلال به او پیام های تبریک بفرستند و به همین منظور مورد توجه رسانه های ورزشی قرار بگیرد.

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش 7 سال است؟

وقتی تصویر همسر مهدی قائدی در اینستاگرامش منتشر شد یکی از نکاتی که مورد توجه قرار گرفت اختلاف سنی انها بود که به گفته برخی کانال های تلگرامی آنها با یکدیگر 7 سال اختلاف سنی دارند و از اینکه با هم ازدواج کرده اند و سن و سال را مد نظر قرار نداده اند مورد تحسین کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.

این بازیکن محبوب استقلال که در روز های اخیر با گلزنی های پی در پی خود به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان آبی پوش به شمار می آید حالا که ازدواج کرده است بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش آیا 7 سال است؟

این بازیکن پر حاشیه و جنجالی که چند سال پیش با تصادف رانندگی تا مرز مرگ و زندگی قدم برداشت حالا در روزهای بسیار خوب خود به سر میبرد .

مهدی قائدی متولد متولد ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر بوشهر می باشد. او یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین یک برادر کوچک تر از خود دارد! قائدی فوتبال را از دوره ی دبستان و در تیم های محلی شهر خود آغاز کرد! مهدی از سال ۱۳۸۷ شمسی و وقتی تنها ۱۰ سال، سن داشت از تیم پایه باشگاه فوتبال ایران جوان شهر بوشهر آغاز کرد؛ او توانست به خوبی هر چه تمام در این تیم بدرخشد. او سرانجام در فصل ورزشی سال ۱۳۹۵ شمسی و ۱۳۹۶ شمسی یعنی در ۱۸ سالگی، وارد تیم بزرگسال این تیم شد!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *