فیلم کامل جشن عروسی سردار آزمون به صورت مجازی را ببینید

فیلم کامل جشن عروسی سردار آزمون به صورت غیابی را ببینید

جشن عروسی سردار آزمون مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است به این دلیل که عروس و داماد در این مراسم حضور نداشتند و به صورت غیابی جشن عروسی برای آنها برگزار شد.

فیلم کامل جشن عروسی سردار آزمون به صورت مجازی را ببینید

کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مربوط به عروسی سردار آزمون در گنبد کاووس برگزار شد اما سردار آزمون و همسرش در این جشنواره حضور نداشتند و به صورت مجازی مراسم عروسی آنها برگزار شد و سردار آزمون و همسرش با اسکایپ در این جشنواره حضور پیدا کردند.

فیلم کامل جشن عروسی سردار آزمون

مراسم اصلی عروسی سردار آزمون در دبی برگزار شده بود اما در گنبد کاووس به شکل مجازی برگزار شد که با تماس تصویری سردار آزمون و همسرش در مراسم شرکت کردند.

ویدیو آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مورد توجه کاربران و فوتبال دوستان قرار گرفته است.

همچنین ببینید:

سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد

عکس پریدن سردار آزمون سوار بر کول و پشت کارلوس کی‌روش

لازم به ذکر است سردار آزمون این روزها در بوندسلیگا بازی می کند و عضو تیم بایرلورکوزن بوده که شرایط بسیار بدی را پشت سر می گذارد سردار آزمون احتمال می‌رود که از این تیم جدا شود و کادر فنی بایرلورکوزن از بازی او راضی نیستند.

سردار این روزها تمام تمرکز خود را روی موفقیت در لورکوزن و البته در ادامه حضور موثری در تمرین تیم ملی گذاشته است. یکی از مهمترین دلایل پیشرفت او در سال‌های اخیر ورود وی به جرگه متاهلین بوده است. همان‌طور که خود آزمون هم بارها تاکید کرده، ازدواج نقطه عطفی در زندگی او بوده و در پیشرفت این بازیکن و حرفه‌ای‌تر زندگی کردنش تاثیر ویژه‌ای داشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *