بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر کیست؟ +دستگیری

بیوگرافی جمشید شارمهد و دخترش سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

جمشید شارمهد، متولد سال 1334 در ایران، دارای شهروندی آلمان و مقیم آمریکا، از اعضای انجمن پادشاهی و سرکرده گروهک تروریستی “تندر” بود که از آمریکا مجموعه عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد.

در ادامه بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر کیست؟ +دستگیری را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی جمشید شارمهد

جمشید شارمهد، متولد سال 1334 در ایران، دارای شهروندی آلمان و مقیم آمریکا، از اعضای انجمن پادشاهی و سرکرده گروهک تروریستی “تندر” بود که از آمریکا مجموعه عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد.

او از سرکرده های گروهک تروریستی تندر بوده و از طرفداران برپایی حکومت پادشاهی در ایران می باشد

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر کیست؟ +دستگیری

تا بحال عملیات تروریستی زیادی را در کشورمان انجام داده است که مهمترین آنها سال ۱۳۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز بوده که ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح گردیدند

او همچنین عامل انفجارهایی در نمایشگاه کتاب تهران و حرم حضرت امام خمینی بوده است

بسیاری از عملیات های تروریستی توسط وزارت اطلاعات ناکام مانده است

سرکرده گروهک تروریستی تندر

گروه تروریستی تندر توسط فتح الله منوچهری ملقب به فرود فولادوند تشکیل شد هدف این گروه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ظرف مدت یک سال بود

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر کیست؟ +دستگیری

او چندین شبکه ماهواره‌ای ضد انقلابی را برای تبلیغ این گروه راه اندازی کرد

این گروهک تروریستی در سال ۱۳۸۵ ناپدید شد تنها دختر او مدعی بود که پدرش در سرزمین‌های اشغالی فعالیت دارد

بعد از ناپدید شدن شخص دیگر به نام جمشید شارمهد به عنوان فرمانده این گروهک را یاری داد که تا به حال چندین عملیات تروریستی را در کشورمان انجام داده اند که مهمترین آن سال ۱۳۸۷ در شیراز بود.

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر کیست؟ +دستگیری

گروهک تروریستی تندر طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی به‌دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت نیز بود، اما با هوشیاری نیرو‌های امنیتی موفقیتی به دست نیاورد. از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه (س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرایی نگردید.

بیوگرافی و همسر و فرزندان

جمشید شارمهد متولد 3 فروردین 1334 در تهران است و یک دختر به نام غزاله و یک پسر به نام شایان دارد.

بیوگرافی جمشید شارمهد و دخترش سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

دستگیری

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد جمشید شارمهد را طی «عملیاتی پیچیده» در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ دستگیر کرده‌است. در این اطلاعیه اشاره نشده که این عملیات پیچیده در کجا صورت گرفته‌است.

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

بعد از صدور اطلاعیه، گمانه‌زنی‌هایی دربارهٔ احتمال ربودن او در خارج از کشور مطرح شد.

شامگاه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد جمشید شارمهد «در داخل ایران» توسط نیروهای اطلاعات دستگیر شده‌است. علوی بدون اشاره به جزئیات و زمان بازداشت این فرد، مدعی شد که سرویس‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل «پوشش حمایتی» از او داشتند. او همچنین به نقل جمشید شارمهد گفت که این فرد «جای خود را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست» ولی بازداشت شد.

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

دومین جلسه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسنی اعتماد نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و ادامه کیفرخواست را قرائت کرد.

نماینده دادستان با اشاره به اقدامات تروریستی صورت گرفته توسط این گروهک گفت: انفجار در کفشداری حرم امام راحل در تاریخ ۳۰ آبان سال ۸۸ از جمله اقدامات تروریستی گروهک تندر بوده و این گروهک پس از عملیات‌های متعدد در هنگام برگزاری مراسم عمومی توسط فردی به نام بیژن عباسی با نام مستعار پیروز اقدام به بمب‌گذاری در حرم امام راحل کردند.

وی ادامه داد: در جریان این بمب‌گذاری از آنجایی که فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفته بود ضامن بمب را کشید و خود را منفجر کرد و خوشبختانه در جریان این عملیات شهروندان آسیب ندیدند.

حسنی اعتماد گفت: بلافاصله پس از این بمب‌گذاری انجمن به اصطلاح پادشاهی ایران افرادی را بعنوان مسئول بمب‌گذاری معرفی کرد.

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

لیست جرم ها

“افسادفی‌الارض از طریق هدایت و رهبری گروه تروریستی تندر، طراحی و هدایت اقدامات تروریستی، بمب‌گذاری در حسینیه شیراز مورخه 24 فروردین سال 1387 که موجب به شهادت رسیدن 14 نفر و مجروح شدن بیش از 300 نفر شده است، بمب‌گذاری در دهانه تونل سد سیوند در شیراز و برنامه‌ریزی و طراحی جهت ترور مسئولین، برنامه‌ریزی و ساخت بمب جهت انفجار در کتابخانه و حوزه علمیه آیت‌الله گلپایگانی‌(ره) در قم که منجر به آتش‌سوزی در هتل جهان تهران شد، انفجار در کفشداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و به هلاکت رسیدن تروریست بیژن عباسی در 30 خرداد 1388، انفجار دکل صداوسیمای شیراز، انفجار بمب صوتی در پالایشگاه آبدانان ایلام، تحریق پالایشگاه شاهرود، افشای اطلاعات طبقه‌بندی‌شده مختصات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتباط و‌ همکاری با افسران اطلاعاتی دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأمین مالی اقدامات تروریستی در ایران به‌مبلغ بیش از 30 هزار دلار، برنامه‌ریزی و طراحی انفجار لوله‌های انتقال نفت بندرگناوه، برنامه‌ریزی به‌قصد ترور یکی از مقامات محلی شهرستان مریوان، برنامه‌ریزی به‌قصد بمب‌گذاری در سرکنسولگری روسیه در رشت، برنامه‌ریزی به‌قصد بمب‌گذاری در مصلای رشت حین برگزاری نماز جمعه، طراحی و برنامه‌ریزی به‌قصد ترور استاندار وقت گیلان، طراحی و برنامه‌ریزی به‌قصد مسموم کردن آب شرب شهر مقدس قم، برنامه‌ریزی به‌قصد انفجار در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، برنامه‌ریزی به‌قصد بمب‌گذاری در حوزه علمیه امامزاده شاه‌فیض شیراز، برنامه‌ریزی به‌قصد بمب‌گذاری در مسجد دانشگاه شیراز، برنامه‌ریزی به‌قصد بمب‌گذاری در سرویس‌های حمل‌ونقل پرسنل سپاه و بسیج، برنامه‌ریزی به‌قصد ترور امام جمعه وقت شیراز، برنامه‌ریزی به‌قصد سرقت مسلحانه از بانک‌ها و صرافی‌ها، برنامه‌ریزی به‌قصد انفجار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برنامه‌ریزی به‌قصد انفجار در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری، برنامه‌ریزی به‌قصد عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ریزی جهت انفجار در وزارت امور خارجه و طراحی 30 اقدام دیگر.”

بیوگرافی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر کیست؟ +عکس و جرم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. درود بر سربازان گمنام امام زمان عج

  2. علی حیدری

    لین قرساق چرا تا به حال زنده است ؟!!!!!!!!.

  3. دخترش دوره افتاده داخل امریکا که این قاتل بالفطره را آزاد کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *