جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران +فیلم

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران که ای روزها به تیتر اول رسانه های تبدیل شده است.

مایا صباغ مدل لبنانی بوده که مدتیست مورد توجه قرار گرفته است اولین جنجال این مدل 25 ساله لبنانی زمانی بود که از تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران در قطر حمایت کرد و در حالی که برخی از افراد تیم ملی ایران را به دلیل مسائل سیاسی مورد انتقاد قرار داده بود اما مایا صباغ در ویدیویی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد.

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی

اما این ماجرا به اینجا ختم نشد او بعد از چند ماه ویدیویی از خود در اینستاکرام به اشتراک گذاشت که در این ویدیو نشان میداد او در برج میلاد تهران حضور پیدا کرده و در کنگره زنان تاثیرگذار دعوت شده است کنگره ای که به میزبانی همسر ابراهیم رئیسی برگزار شده بود.

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران

مایا صباغ در این ویدیو میگوید برخی ها از اینکه او از جمهوری اسلامی حمایت میکند انتقاد دارند و برایش این حرفها مهم نیست و قبلا عاشقا جمهوری اسلامی ایران است.

ادعاهای مایا صباغ به ذائقه رسانه های فارسی زبان خارج نشین خوش نیامد او به او اتهامات فراوانی زدند.

فیلم حضور مایا صباغ در یک رستوران در تهران

فیلم حضور مایا صباغ در یک رستوران ایرانی جنجال زیادی را به راه انداخت اینکه این خانم چرا در تهران حجاب را رعایت نکرده و قوانین کشورمان را نقض کرده است برخی از کاربران با حمله به پیج اینستاگرام به شدت از اینکه قوانین کشورمان را نقض کرده است انتقاد کردند.

مایا صباغ مدتی نیز از سوی کاربران اسرائیل مورد حمله قرار گرفته بود چرا که این مدل لبنانی در اینستاگرامش علیه مردم اسرائیل پست گذاشته بود  وبا خشم اسرائیلی ها رو به رو شد.

جنجال جدید مایا صباغ مدل لبنانی از برج میلاد تا رستوران های تهران

او مدتی علیه اسرائیل پست هایی را به اشتراک می‌گذاشت و به حمایت از فلسطین می‌پرداخت که حتی توسط برخی از چهره های اسرائیلی تهدید شد و کمپین هایی را برای ریپورت او در اسرائیل راه اندازی کردند.

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *